شمانیوز
شما نیوز

احتمال اجباری شدن بیمه همگانی سلامت

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با تأکید بر اینکه هم‌اکنون 7 میلیون و 500 هزار نفر در سامانه الکترونیکی بیمه همگانی سلامت ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: اجباری شدن داشتن دفترچه بیمه سلامت در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه افراد فاقد بیمه همچنان می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی مشخصات خود را جهت پوشش بیمه سلامت ثبت کنند، گفت: بالغ بر 7 میلیون و 500 هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده و با هماهنگی دفاتر پیشخوان، دفترچه‌های بیمه‌های سلامت را چاپ و در اختیار متقاضیان قرار داده است.
محسنی‌بندپی با بیان اینکه به زودی داروهای جدیدی تحت پوشش بیمه‌ها قرار خواهند گرفت، گفت: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای را به مقوله سلامت داشته و دارد و در این زمینه نیز اعتبارات خوبی پیش‌بینی کرده است لذا پوشش دادن داروهای جدید از برنامه‌های حوزه سلامت است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک در خصوص اجباری شدن افراد برای داشتن دفترچه بیمه سلامت تصمیم‌گیری می‌شود چرا که دولت اعتقاد دارد باید تمام افراد جامعه دفترچه بیمه داشته باشند و به همین دلیل در این خصوص به زودی تصمیم‌گیری نهایی می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied