شمانیوز
شما نیوز

امکان هلاکت البغدادی در هر لحظه وجود دارد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): منابع نزدیک به "دستگاه اطلاعات و امنیت ملی" عراق محاصره " ابراهیم عواد البدری" معروف به ابوبکر البغدادی و امکان هلاکت او در هر لحظه را تائید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از "الیوم الثامن"؛ "محاصره خلیفه البغدادی"؛ جمله‌ای که شنیده شدن آن، در سایه پیش‌بینی‌های آمریکا مبنی بر استمرار چند ساله جنگ علیه داعش، به این زودی، پیش بینی نمی‌شد؛ این در حالی است که منابع نزدیک به "دستگاه اطلاعات و امنیت ملی" عراق محاصره "ابراهیم عواد البدری" معروف به ابوبکر البغدادی و امکان هلاکت او در هر لحظه را تائید می‌کنند.

گزارش‌های اطلاعاتی تاکید می‌کنند که دیگر برای "البغدادی" این امکان وجود ندارد که در تمام مناطق تحت سیطره خود آمد و شد کند و مجبور شده تا در یک مکان امن مخفی شود.
یک مسئول امنیتی بلندپایه عراق خلال دیدارش از برخی کشورهای اروپایی گفت:‌"بزرگترین تروریست جهان، ابوبکر البغدادی، در منطقه "بعاج" موصل، گرفتار شده و به دلیل هلاک و اسارت فرماندهان برجسته خود در خلال درگیری ها، امکان ارتباط با آنان را از دست داده است .
یک مسئول امنیتی که خواست نامش فاش نشود، از فلشی رونمایی کرده و گفته این فلش، حاوی اطلاعاتی مهم در خصوص اثر انگشت، صدا، چهره و گروه خونی "البغدادی" است و افزود این اطلاعات در اختیار پلیس اینتر پل قرار گرفته تا هر چه سریع‌تر، امکان دستگیری او فراهم شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied