شمانیوز
شما نیوز

بحرانی‌تر شدن وضع هیئت مدیره پرسپولیس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در حالی که از مدتها پیش اختلافاتی بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بوجود آمده بود، روز چهارشنبه زوایای جدیدی از این اختلافات آشکار شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، براساس اعلام قبلی قرار بود نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر چهارشنبه به منطور بررسی آخرین وضعیت این باشگاه و حل مشکلات مالی با حضور کلیه اعضا برگزار شود، اما تنها دو عضو در این نشست شرکت کردند و کار را به گونه ای پیش بردند که ناچار به بیرون کردن خبرنگاران از محل ساختمان باشگاه شدند. قرار بود در نشست هیات مدیره پیرامون اسپانسر باشگاه و مشکلات مالی مباحثی مطرح شود اما از بین اعضای هیات مدیره خواجه وند و سیاسی در این نشست حضور داشتند و بهروز منتقمی نیز به عنوان سرپرست باشگاه در این نشست حضور داشت.

غیبت برخی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی رخ داد که طی روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی از مشکلات بین آنها منتشر شده بود. اعضای مخالف، دلیل بوجود آمدن این اختلافات را تک محوری شدن باشگاه و تصمیم گیری شخصی حمیدرضا سیاسی در مورد مسائل باشگاه عنوان کردند.

این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که باشگاه پرسپولیس به دنبال قطع ارتباط با اسپانسر مشکلات مالی زیادی را تجربه می کند و هنوز اسپانسر جدیدی برای این باشگاه پیدا نشده است. منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied