شمانیوز
شما نیوز

ازدواج مدعی اسرائیلی مهدویت با 21 زن +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رادیو ارتش اسرائیل در این باره نوشت: دادگاهی در شهر تل آویو رهبر یکی از بخش های مذهبی دین یهود به نام " جوئیل رتسون" را به 30 سال زندان محکوم کرد زیرا وی با 21 زن ازدواج کرده بود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، دادگاهی در تل آویو برای یک اسرائیلی که 21 زن اختیار کرده و مدعی شده بود مهدی موعود است؛ مجازات 30 سال زندان صادر کرد. این متهم رهبری یکی از بخش های مذهبی دین یهود را برعهده دارد. رادیو ارتش اسرائیل در این باره نوشت: دادگاهی در شهر تل آویو رهبر یکی از بخش های مذهبی دین یهود به نام " جوئیل رتسون" را به 30 سال زندان محکوم کرد زیرا وی با 21 زن ازدواج کرده بود. دادگاه همچنین او را به برده برداری و سلب آزادی اراده زنان محکوم کرده است.

ادعای مهدویت توسط یک اسرائیلی+ عکس

رادیو عمومی ارتش اسرائیل اضافه کرد: رتسون 65 ساله در مدت 30 سال گذشته دختران کم سن را جمع آوری و ضمن ازدواج با آنها در شرایط بسیار سخت، از این زنان سوء استفاده کرده است. روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت هم نوشت: این شهروند اسرائیل زنان خود را در 4 خانه جداگانه مستقر کرده بود و قوانین سختگیرانه و اجباری را از جمله ممنوعیت خوردن گوشت تحمیل کرده بود. یکی از زنان رتسون گفته بود که او خود را "مهدی موعود" می دانست. رتسون با رد این اتهامات گفته بود که این زنان با اراده خود در کنار وی زندگی کرده اند. موضوع رتسون یکی از موضوعات جنجالی در رسانه های اسرائیلی است به ویژه که براساس دین یهودی، هر فردی تنها می تواند یک همسر داشته باشد.

منبع: عصر ایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied