شمانیوز
شما نیوز

اشتباه عجیب در دفن پاشایی + سند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در حالی که مرتضی پاشایی هنرمند فقید کشورمان روز یکشنبه ۲۵ آبان در بهشت زهرای تهران رخ در نقاب خاک کشید، سایت رسمی بهشت زهرا تاریخ دفن پیکر وی را روز شنبه ۲۴ آبان اعلام کرده است!

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضی پاشایی خواننده فقید موسیقی پاپ کشور، صبح روز گذشته با حضور دوستان و علاقمندان وی از مقابل تالار وحدت تهران برگزار شد.

آیین تدفین این هنرمند جوان به‌دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت در بهشت زهراف به تعویق افتاد و پیکر وی یک‌بار دیگر به سردخانه منتقل شد تا پس از مهیّا شدن شرایط، این کار انجام شود که در نهایت با چند ساعت تأخیر، غروب دیروز (یکشنبه)، پاشایی رخ در نقاب خاک کشید.

در حالی که مرحوم پاشایی دیروز یکشنبه (25 آبان) در قطعه 88 بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد اما سایت رسمی بهشت زهرا تاریخ دفن پیکر وی را در این سامانه روز شنبه 24 آبان ثبت کرده است!

«مرتضی پاشایی» روز جمعه بیست و سوم آبان ماه جاری پس از قریب یک‌سال مبارزه با بیماری سرطان و تحمل درد و رنج ناشی از این بیماری در سن 30 سالگی در بیمارستان بهمن تهران درگذشت.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied