شمانیوز
شما نیوز

ستاره فوتبالی که زندگی اش را صرف کار خیر کرد

"براون" یکی از ستاره های حرفه ای فوتبال آمریکایی یا همان راگبی است که در سن 31 سالگی از حرفه خود کناره گیری کرد و حالا در نزدیک خانه اش مشغول کشت محصولات خوراکی مختلف و تقسیم آن میان فقیران است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، شاید چند ماه پیش خیلی ها "جیسون براون" را یک دیوانه خطاب می کردند که شغل خوب خودش را به عنوان یک بازیکن حرفه ای فوتبال رها کرد تا به کار کشاورزی برای بی نوایان بپردازد ولی خودش خیلی روی این کار مصمم بود. "براون" یکی از ستاره های حرفه ای فوتبال آمریکایی یا همان راگبی است که در سن 31 سالگی از حرفه خود کناره گیری کرد و حالا در نزدیک خانه اش مشغول کشت محصولات خوراکی مختلف و تقسیم آن میان فقیران است.

این ستاره فوتبال چندین بار به عنوان بازیکن برتر لیگ انتخاب شده بود و در شرف امضا کردن یک قرارداد 35 میلیون دلاری با تیم حرفه ای سن لوییس بود که ناگهان این تصمیم را گرفت. البته مدیر برنامه هایش این تصمیم را بدترین تصمیم زندگی او می دانست ولی جیسون به این حرف ها گوش نکرد. او این روزها افراد فقیر زیادی را به سر مزرعه برده و به آن ها حقوق می دهد همچنین در هفته گذشته بیش از 13 کامیون محصول را از مزرعه خود خارج کرده و به مناطق مختلف برده تا میان بی نوایان پخش شود. منبع: باشگاه خبرنگاران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied