شمانیوز
شما نیوز

بوی علی دایی می آید!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):برخی از هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان هنگامی که پیکان یک بر صفر عقب افتاده بود شعار می‌دادند که بوی علی دایی آمد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،،دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه دستگردی و با حضور یکصد هوادار برگزار شد.

* پیش از شروع بازی به علت درگذشت غلامحسین مظلومی یک دقیقه سکوت انجام شد.

* محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان به همراه ابراهیمی ثنایی یکی از اعضای هیأت مدیره خودروسازان، امیر حاجی‌رضایی و بهتاش فریبا در جایگاه ویژه بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* رضا رهقی سرپرست تیم فوتبال پیکان در دقیقه 27 به علت اعتراض به داور از روی نیمکت اخراج شد.

* هنگامی که پیکان یک بر صفر از رقیب خود عقب افتاده بود چند تن از هواداران استقلال خوزستان شعار سردادند که "بوی علی دایی" می‌آید.

* 3 هوادار آلمانی که اعلام کردند طرفدار هامبورگ هستند و همچنین مهدی مهدوی‌کیا را دوست دارند در ورزشگاه حاضر شدند. آنها که اعلام می‌کردند دربی‌های محتلف جهان را از نزدیک تماشا می‌کنند کردند برای تماشای دربی پایتخت به ایران آمدند.

* در جریان نیمه دوم محمد نصرتی و سیدمهدی رحمتی بازیکنان پیکان با یکدیگر جر و بحثی کردند.

* در دقیقه 74 سیف‌الهی بازیکن استقلال خوزستان توپی را به تیرک افقی دروازه پیکان کوبید.

* جهانگیر عسگری پس از تعویضش به سمت عبدالله ویسی رفت و با او دست داد. همچنین او به سمت منصور ابراهیم‌زاده و سایر نیمکت‌نشینان رفت و با آنها دست داد.

* برخی از هواداران استقلال خوزستان در پایین جایگاه خبرنگاران نشسته بودند که در بین دو نیمه ماموران انتظامی آنها را به طرف دیگری هدایت کردند. این کار با اعتراض برخی از آنها همراه شد که یکی از هواداران گفت اشکالی ندارد و آنها هم روزی به اهواز خواهند آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied