شمانیوز
شما نیوز

جزئیات و حواشی تمرین امروز استقلال

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 در زمین کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.در تمرین امروز آبی‌پوشان محمد قاضی و کرار غایب بودند. قرار است کرار از فردا در تمرینات استقلال شرکت کند.

*قبل از شروع تمرین امروز تمامی لیدرهای تیم استقلال به صورت دسته جمعی به محل تمرین رفتند. مشوقین استقلال امروز با حضور در کمپ مرحوم حجازی تک تک بازیکنان و کادر فنی استقلال را تشویق کردند.

*بهمن هاشمی مجری تلویزیون که رابطه خوبی با کادر فنی استقلال دارد امروز در محل تمرین استقلال حاضر شد و با قلعه‌نویی و اعضای این تیم خوش و بش کرد.

* سرمربی و کادر فنی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز پیگیر نتایج بازی‌های لیگ برتر بودند و نتایج بازی های تراکتورسازی و سپاهان را پیگیری می کردند.

*در ابتدای تمرین قلعه‌نویی باز هم با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست به خاطر غلامحسین مظلومی برنده بازی باشند.

*محسن فروزان که یکی دو روز است به تمرینات استقلال بازگشته امروز برای دقایقی با قلعه‌نویی صحبت کرد. سرمربی استقلال هم نکاتی را به دروازه بان تیمش منتقل کرد.

* محور اصلی تمرینات امروز شوت به سمت دروازه و ارسال از جناحین بود که بازیکنان یک ساعت و نیم این تمرینات را پشت سر گذاشتند.

*طبق برنامه بازیکنان استقلال ساعت 20 امشب در رستوران امیر قلعه‌نویی حاضر شده و علاوه بر حضور در مراسم افتتاح این رستوران مراسم شام غریبان غلامحسن مظلومی را هم برگزار خواهند کرد.

* تمرین فردای استقلال قرار است با حضور هواداران و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied