شمانیوز
شما نیوز

جزئیات دستگیری یک مداح بدعت گذار در کرج

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):یکی از مداحان خرافه گو به دلیل اهانت تند و موضع گیری های غلط در خصوص برخی مباحث مذهبی و تاریخی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از تیتریک دو شب گذشته فردی که به مدیحه سرایی می پرداخته در یکی از هیئت های مشهور شهرستان کرج که به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شده بود با پراکنده گویی‌های تند و اهانت آمیز نسبت به سخنان روحانی جلسه و سخنان یک استاد تحلیلگر مباحث مذهبی، در پی موضع گیری غلط و ایجاد تفرقه بر آمد و اظهارات سخنرانان جلسه را بدون هیچ منطقی محکوم کرد.

دستگیری مداح خرافه گو در کرج

وی در حضور مستمعین عزادار با به زبان آوردن سخنان خرافه ای با عنوان "من سگ امام حسینم" به لطمه زنی به خود پرداخته و این خود زنی و حرکات آشوب برانگیز در حین خواندن روضه حضرت زهرا (س) ادامه داشته و لحظه به لحظه بر شدت آن افزوده می شد. وی همچنین در ادامه جلسه با همان تندی و لحن اهانت آمیز به موضع گیری های تند و تفرقه آمیز نسبت به موضوع سخنان روحانی جلسه و سخنان یک استاد تحلیلگر مسائل اجتماعی و مذهبی در خصوص ایام محسنیه پرداخت و در طول سخنان بدعت آمیز خود با بکار بردن الفاظ بسیار ناپسند، افشاگری این استاد در مورد تشیع انگلیسی را مورد بررسی اهانت آمیز قرار داد. سرانجام در انتهای این مجلس فرد مذکور که به گفته منابع آگاه دارای سوابقی هم بوده از سوی نهاد های انتظامی و امنیتی دستگیر و راهی بازداشتگاه شد.

این حوادث در حالی رخ می دهد که بارها وبارها مقام معظم رهبری و دیگر متخصصان دینی بر عزاداری سالم تاکید کرده و مبانی آن را شرح داده اند و لذا نیاز است در این باره رصد دقیق تری صورت گیرد تا شور و شعور حسینی و زهرایی در کنار یکدیگر به عزاداران منتقل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied