شمانیوز
شما نیوز

جمیله،تبهکار بین‌المللی در ایران دستگیر شد/عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جمیله تبهکار بین‌المللی که تا به حال در ایران، عراق و لبنان بازداشت و به زندان افتاده است بار دیگر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، با گزارش‌هاي مردمي به پليس مبني بر كف زني و كش روي‌هاي زنجيره‌اي در مراكز تجاري به خصوص صرافي‌ها، طلافروشي‌ها و بانك‌ها تحقيقات نيروي انتظامي براي دستگيري سارقان آغاز شد. كاراگاهان در تصاویر دوربین‌های مداربسته مشاهده كردند كه زن 65 ساله‌ای به صرافی‌ها و طلافروشی‌ها مراجعه و اقدام به کش‌روی طلا و جواهرات می‌کند و همزمان با وی، زن 30 ساله شیک‌پوشی که همراهش است، با به حرف کشاندن فروشندگان حواس آنان را پرت می‌کند. بررسی‌ها در شاخه دیگری نشان داد این دو زن در صرافی‌ها و بانک‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به گرفتن بسته‌های پول - دلار یا پول ایران از طعمه‌ها کرده و زن 65 ساله به شیوه‌ای کاملاً حرفه‌ای اقدام به کف‌زنی و سرقت قسمتی از پول‌های داخل بسته‌های اسکناس می‌کند. شگرد دزدان باعث شد تا ماموران در تحقيقات خود متوجه شوند كه سارق يكي از مجرمان قديمي است. چهره نگاري از سارق باعث شد تا كاراگاهان موفق شوند يكي از قديمي‌ترين مجرمان زن طایفه فیوج به نام "جمیله" شناسايي كنند که نخستین سابقه دستگیری وی به سن 14 سالگی‌اش بر‌می‌گردد. كارنامه جميله نشان داد كه وي يكي از مجرمان بين‌المللي بوده و در داخل و خارج از كشور دست به تبهكاري زده بارها در ايران، عراق و لبنان بازداشت و به زندان افتاده است. گفتني است آخرين مخفي‌گاه جميله ويلايي در گوهردشت كرج بود كه كاراگاهان وي را در 25آبان دستگير كردند. جميله كه علاوه بر شيشه به هروئين و ترياك هم اعتياد دارد با خونسردي سرقت‌هايش را گردن گرفت و گفت: در يكسال گذشته كف زني‌ها و كش روي‌هاي خود را همراه با زن جواني به نام غزال انجام داده البته مردي به نام مهدي هم در سرقت‌ها حضور داشته كه در صورت گير افتادن آنها را فراري مي‌داده است.

گفتني است ماموران نيروي انتظامي خیلی زود مخفی‌گاه غزال 33 ساله و مهدی 35 ساله در دو آپارتمان واقع در منطقه خرمدشت شناسایی كردند و این دو در 26 آبان ماه دستگیر شدند. همچنين در بررسی نحوه آشنایی این دزدان مشخص شد که جمیله و غزال با يكديگر خويشاوند بودند و هر دوی آنها به خاطر اعتیاد شدید به افیون با مهدی هم‌پاتوق شده و اين باند را تشكيل داده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied