شمانیوز
شما نیوز

سخنان جنجالی سیاوش اکبرپور علیه قلعه نوعی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سیاوش اکبرپور کارش را با تیم پیکان آغاز کرده و از نیم‌فصل دوم برای این تیم به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مهاجم سابق استقلال پس از ماه‌ها سکوت، بالاخره حرف‌های تندی زد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

** هشت سال شاگرد قلعه‌نويي بودم و او را مثل پسرش هوتن مي‌شناسم. من سياوش اكبرپور هستم همان كسي كه با لگد او را از استقلال بيرون كردند.

** من شاگرد مكتب استقلال هستم. من جواد نكونام نيستم كه با حرف و حديث در مورد پول اين صحبت‌ها را انجام دهم و خودم را دادگاهي كنم.

** من حرف‌هايم را مي‌زنم و هركس جرأت دارد، جواب من را بدهد، بسم‌ا... . من با همين استقلال در 8 بازي 22 امتياز گرفتيم ولي آقايان از 8 بازي 6 امتياز كسب كردند.

** هركس در استقلال يك مقدار محبوبيتش بالا برود، نسخه‌اش را مي‌پيچند. فرهاد مجيدي، عليرضا منصوريان و خيلي‌هاي ديگر...

** به قلعه‌نويي گفتم مشكلت، اطرافيانت هستند.

** قلعه‌نويي در دفترش به من گفت، در حق تو خيانت كردم كه در پست‌هاي مختلف بازي‌ات دادم اما چطور وقتي فلاني را فلان پست يا جاي ديگر مي‌گذاشتي، ‌طرف داد مي‌زد و مي‌گفت بازي نمي‌كنم. اين دنيا دار مكافات است.

** محمود فكري فوتباليست بزرگ و انسان باشخصيتي است اما من بلد نيستم بنشينم اين طرف و آن طرف پشت ‌سر دوستان حرف بزنم و بعد دستيار آقايان شوم و نمي‌خواهم به هر قيمتي در استقلال باشم.

** ما در استقلال با غيرت و عشق بازي مي‌كرديم يا كسي كه 3 ميليارد پول مي‌گيرد؟

** استقلال مقابل پرسپوليس 4 نفره بود؛ عمران‌زاده، صادقي، تيموريان و برهاني با شرف بازي كردند. بقيه درباره عملكردشان حرف بزنند تا با آدرس و كد بگويم با چه لابي‌هايي در تيم بازي مي‌كنند.

** وقتي كاپيتان استقلال را در جايگاه ويژه چك و لگدي مي‌كنند، چه بايد گفت؟ يك روز سرمربي به من گفت آقاي اكبرپور مواظب باش يك‌شبه شهرتي كه به دست آورده‌اي، از دست ندهي و حالا مي‌فهمم او چه گفت. آقاي قلعه‌نويي، ببين چه كار كرده‌اي، بازيكني كه رگش را برايت مي‌داد، ‌حالا مصاحبه مي‌كند و از دل خونش حرف مي‌زند.

** طرف در تبريز همه گونه فحاشي‌ها را كرد و آمده روي نيمكت استقلال هم نشسته! دوست دارم او جوابي بدهد تا بگويم نان به نرخ روز مي‌خورند.

** اگر مي‌خواهيم پيشرفت كنيم، بايد به دنبال جوان‌ها برويم. منصوريان‌ها، گل‌محمدي‌ها و خطيبي‌ها منتظر فرصت هستند تا فوتبال ما را متحول كنند.

** در تبريز با دوستان زندگي كرده‌ام و خوب مي‌دانم آنجا چه خبر بوده است. آنقدر از آقايان دارم كه يك كتاب مي‌شود. من جواد نكونام نيستم كه يك سال و نيم در استقلال باشم و مصاحبه كنم!

** جاسم كرار آمد خودش را 3كارته كرد كه برود براي جاي ديگري بازي كند. اينها غيرتي هستند ولي ما بويي از غيرت نبرده‌ايم.

** از حرف فلاني تعجب نمي‌كنم كه مي‌گويد مربي عوض نمي‌شود. مي‌دانيد چرا؟ چون مربي، مدير عامل را آورده است. مربي، رئيس هيأت مديره را انتخاب كرده است. حرف بزنند تا بگويم آقاي مدير اجرايي زمان من چه خيانت‌هايي به استقلال كرد. من 9 سال با آقايان بزرگ شدم و 10 پله از آنها جلوترم. امروز به فكري و همداني مي‌گويند جواب بده!

** اميدوارم حرف‌هاي من به يكسري از دوستان چنان بربخورد كه عليه من مصاحبه كنند تا جواب دندان‌شكني به آنها بدهم.

منبع: جام نيوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied