شمانیوز
شما نیوز

موارد عجیب و غریب قرارداد ستارگان بزرگ دنیا

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): ستارگان در تور جهانی یا اجرای کنسرت. اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. آن‌ها خواسته‌های دیگری هم دارند که لیست آن به امضای وکلا و برنامه‌گذاران می‌رسد. تخطی از آن می‌تواند با شکایت و جریمه همراه شود. جنیفر لوپز عاشق رنگ سفید است. طبق قرارداد همه لوازم محل سکونت‌اش از مبل، پرده و حتی گل‌های اتاق باید سفید باشند. دمای سوئیت باید دقیقا ۲۵ و نیم درجه باشد. وجود هرگونه شکلات بطور کلی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، هرجایی که مادونا برنامه اجرا می‌کند، باید محل اقامت‌اش دارای یک اتاق "مدیتیشن" اختصاصی باشد. افزون بر این او همواره خواستار یک "توالت" اختصاصی است و باید کاسه توالت آن کاملا نو باشد.

در قرارداد فرانک سیناترا با برنامه‌گذاران همواره قید می‌شد که به هنگام اجرای برنامه باید یک پزشک کشیک "حلق و گوش و بینی" در کنسرت حضور داشته باشد. صفحه دوم قرارداد مربوط به لیست نوشیدنی‌های الکلی بود که باید در دسترس فرانک سیناترا قرار می‌گرفت.

محل سکونت بریتنی اسپیرز به هنگام اجرای برنامه باید دارای یک تلفن باشد که هیچ کس به آن زنگ نزند و هیچ کس هم شماره این تلفن را نداند. طبق قراردادی که بین وکلای اسپیرز و برنامه‌ریزان به امضا می‌رسد، تخطی از این خواسته او و تماس احتمالی فردی با این تلفن، با جریمه ۵ هزار دلاری همراه می‌شود.

خواسته‌های کریستینا آگیلرا یک برگ کاغذ "A4" را پر می‌کند. نوشیدنی: فقط کوکاکولا. (پپسی ممنوع است). سرو غذا و نوشیدنی در ظروف پلاستیکی اکیدا ممنوع است. خانم اگیلرا از برنامه‌گذاران می‌خواهد که اتومبیل‌ او در مسیر هتل تا محل اجرای برنامه فقط از سوی پلیس اسکورت شود تا درصورت برخورد با ترافیک بتواند با کمک آن‌ها خود را به برنامه برساند.

مری جی بلیگ، ستاره کهنه‌کار هیپ هاپ، طبق قرارداد با برنامه‌ریزان، از آن‌ها می‌خواهد که اعضای گروه‌ در همان طبقه از هتلی که او سکونت دارد، اسکان نیابند. احترام به تابلو "رعایت سکوت" در مقابل سوئیت محل سکونت‌اش اهمیت زیادی برای او دارد، آنقدر که در قرارداد با ۲۶ بارعلامت "تاکید" بر روی آن تاکید می‌شود. صدای جاروبرقی هم در راهرو ممنوع است.

التون جان اصلا از برف خوشش نمی‌آید. برای اجرای کنسرت در اتریش، افرادی در نظر گرفته شدند تا او را به‌گونه‌ای به داخل سالن کنسرت حمل کنند که پایش به برف "آلوده" نشود. در محل اقامت ایشان هم باید یک اتاق اختصاصی فقط برای "عینک‌هایش" درنظر گرفته می‌شد.

ماریا کری از همه "دم‌دمی‌مزاج‌"تر است. او گاهی دستور می‌دهد که فردی او را از پله به بالا حمل کند. گاهی احتیاج به نوازش کردن گربه‌ها پیدا می‌کند و باید برایش گربه تهیه شود. اما طبق قرارداد باید هوای محل اقامت او بخاطر تارهای صوتی‌اش بطور ثابت دارای رطوبت بسیار بالایی باشد.

پل مک‌کارتنی "وگان" است و از هرنوع محصول غذایی که به نوعی از حیوانات تهیه شده باشد استفاده نمی‌کند. او حتی بر روی مبل چرمی هم نمی‌نشیند. همه کادوها و بسته‌های پستی بعد از اجرای کنسرت باید بطور کامل مورد کنترل امنیتی قرار گیرند.

برای آرتا فرانکلین نوشیدنی و یا میوه در پشت صحنه زیاد تعیین کننده نیست. اما طبق قرارداد، همه برنامه‌گذاران او باید ۲۵ هزار دلار از دستمزدش را همان شب و بصورت نقدی به او پرداخت و بقیه را به حساب‌ او واریز کند.

روی سقف بالای تخت اتاق خواب جاستین تیمبرلیک در هر هتلی که می‌خوابد باید همیشه یک آینه نصب شود. او احتیاج به یک استودیوی بدن‌سازی خصوصی در آن هتل دارد. همه دستگیره‌های سوئیت محل سکونت باید روزی چند بار ضد‌عفونی شوند و هیچ‌کس اجازه ندارد با او صحبت کند.

سوفیا لورن در هر هتلی که زندگی می‌کرد باید در قسمتی از سوئیت محل سکونت‌اش یک آشپزخانه اختصاصی برایش ساخته می‌شد تا او بتواند برای خودش اسپاگتی بپزد.

آلیسیا کی، خواسته‌های عجیب و غریبی ندارد او فقط در پشت صحنه نیاز به لوازم تهیه یک ساندویج تن ماهی دارد. کنسرو ماهی، نان تست، سالاد و دیگر مخلفات.

وقتی پرینس خواننده آمریکایی می‌خواست برای اجرای یک سری کنسرت به لندن برود، تقاضا کرد سوئیت محل سکونت‌اش از شمع روی میز تا دیوارها و قاب‌عکس‌ها همه به رنگ سیاه باشد.

دیدو خواننده پاپ بریتانیایی زمانی در یک مصاحبه گفته بود که من یک‌بار تقاضای "فیل صورتی رنگ" کرده بودم، فقط برای این‌که ببینم آیا واقعا این خواسته من را اجابت خواهند کرد؟ نتیجه این آزمایش به گفته دیدو البته منفی بوده است.

منبع: کافه سینما

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied