شمانیوز
شما نیوز

فروش شماره تلفن شخصیت‌ها در اینستاگرام!

فروش شماره تلفن شخصیت‌ها در اینستاگرام!

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، چندی پیش بود که صفحه‌ای در اینستاگرام به حراج شماره تلفن ستاره‌های محبوب و مشهور ایران می‌پرداخت و در فضای مجازی برای خود کاسبی راه انداخته بود. حال بعد از اطلاع رسانی در مورد این اقدام شنیع و غیراخلاقی، این صفحه توسط تیم پشتیبانی اینستاگرام به دلیل ریپورت‌های متعدد کاربران مسدود شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، درج خبر حراج شماره تلفن بازیگران، خوانندگان و شخصیت‌های معروف که این صفحه با انتشار تصاویر پروفایل وایبر بازیگران معروف سینما و تلویزیون، مجریان برنامه‌های تلویزیونی، خواننده‌ها و ورزشکاران به فروش شماره تلفن آنها در فضای مجازی می‌پرداخت و برای خود کاسبی راه انداخته بود، باعث ایجاد موجی از نارضایتی در بین کاربران و هواداران ستاره‌ها شده بود که حریم خصوصی آنها را تهدید می‌کرد. بعد از اطلاع رسانی دریچه در مورد این اقدام شنیع و غیراخلاقی متوجه شدیم این صفحه توسط تیم پشتیبانی اینستاگرام به دلیل ریپورت‌های متعدد کاربران مسدود شده است.
البته بازیگران و هنرمندان هم تلاش‌های زیادی کردند تا این صفحه خاطی هر چه سریعتر بسته شود. بازیگران و هنرمندان خواستار شدند که کاربران با ریپورت کردن جلوی این فعالیت غیرقانونی را بگیرند. با اطلاع رسانی سریع و به موقع جلوی این صفحه مسدود شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied