شمانیوز
شما نیوز

جزئیات آتش سوزی مهیب در تهران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): ملکی گفت:در ساعت 13:17 دقیقه تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی در خصوص حریق یک برج مسکونی واقع در بلوار ارتش،فرمانده عملیات به همراه گروه نجات، تجهیزات از جمله نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از ایرنا،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، 'سیدجلالملکی' اظهار داشت: در ساعت 13:17 دقیقه تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی در خصوص حریق یک برج مسکونی واقع در بلوار ارتش، شهرک کوثر گزارش و سریعا فرمانده عملیات به همراه گروه نجات، تجهیزات از جمله نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان با حضور در محل حادثه ابتدا ضمن قطع جریان برق اقدام به تخلیه دود های جمع شده در طبقات بالای این برج کردند.
وی با اشاره به اینکه آتش سوزی درطبقه پنجم این برج چهارده طبقه ای رخ داده بود، تصریح کرد: بر اثر دود ناشی از این آتش سوزی تعداد زیادی از ساکنین طبقات بالایی این برج محبوس شده بودند.
برج چهارده طبقه ای که دارای 98 واحد مسکونی در بلوار ارتش موجب وحشت ساکنین شده بود، گروهی ازآتش نشانان به طبقات بالایی و گروه دیگر نیز با دستگاه تنفسی به طبقه پنجم رفتند و90 نفر از ساکنین محبوس شده را از محل حادثه خارج کردند.
وی گفت: پس از ایمن سازی های لازم در ساعت 14:47 روز جمعه دقیقه آتش سوزی مهار و عملیات این حادثه بدون مصدومیت به پایان رسید و علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران، همچنین از فوت یک کارگر18 ساله ساختمانی بر اثر سقوط در چاه آسانسور خبر داد.
ملکی گفت: پس از تماس شهروندان با سامانه اطلاع دادند ماموران آتش نشانی پس از حضور پیکر کارگر ساختمانی را از چاه خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied