شمانیوز
شما نیوز

سخنان هتاکانه هادی غفاری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): عصر روز گذشته(یکشنبه 16 آذر) هادی غفاری به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن حضور در این دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت که به دلیل اظهارات هتاکانه و توهین امیز وی از همان ساعات اولیه دانشجویان دست به اعتراض زدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، عصر روز گذشته(یکشنبه 16 آذر) هادی غفاری به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن حضور در این دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

غفاری از جمله طرفداران فتنه 88 بود که در آن جریان به مسئولان ارشد نظام در یک تریبون عمومی توهین کرده بود. در همان زمان نیز ماموران به اتهام احتکار برنج انبار مسجد الهادی که وی امامت جماعت آن را بر عهده دارد را جستجو کردند و چندین قبضه سلاح جنگی پیدا کردند.

دانشجویان در اعتراض به حضور چنین افرادی در فضاهای دانشگاهی در مقابل استانداری فارس تجمع کرده و خواستار پاسخگویی استاندار و شورای تامین استان شدند که چرا افرادی که گذشته آن ها و دست داشتنشان در فتنه 88 بر همگان مشخص است در چنین روزی برای سخنرانی به دانشگاه دعوت می‌شوند.

دانشجویان از مسئولان خواستند که معنای اعتدال را تبیین کرده و پاسخ گو باشند چرا امثال هادی غفاری با آن کارنامه معلوم، اجازه سخنرانی دارند ولی منتقدان دولت و دلسوزان انقلاب از جمله حسین شریعتمداری مجوز حضور در دانشگاه ها را پیدا نمی‌کنند!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied