شمانیوز
شما نیوز

اسکناس جدید 2هزار تومانی+ عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رونمایی از اسکناس ۲۰ هزار ریالی و بازدید از سامانه جدید بانکداری الکترونیکی با حضور رییس جمهوری و رییس کل بانک مرکزی روز دوشنبه در ساختمان بانک مرکزی انجام شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، ضمن امضاء یادبود رونمایی از اسکناس جدید 20 هزار ریالی، ارتقا بانکداری الکترونیکی را گامی درجهت توسعه دولت الکترونیک دانست و از شفافیت در انتشار اطلاعات و نظارت بیشتر بر فعالیت نظام بانکی به عنوان یکی از سیاست های اصولی دولت یاد کرد.

تسنیم نوشت: ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی نیز در این بازدید، گزارشی از سامانه جدید بانکداری الکترونیکی ، شبکه شاپرک و نحوه و دلایل انتشار اسکناس به رییس جمهوری ارایه کرد و از حرکت بانک مرکزی در جهت حفاظت از سلامت مالی بانکها خبر داد.

سامانه یکپارچه مدیریت اوراق بهادار(سیما)، نظام جامع و یکپارچه آمارهای اقتصادی، سامانه ارزش افزوده مرکز شتاب، نظام شفافیت و تمرکز اطلاعات بانکی ، سامانه مدیریت متمرکز حسابهای دولتی(نسیم)، سامانه چکاوک ، پورتال کاشف ، سامانه پرداخت الکترونیک و سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی از جمله بخش هایی است که مورد بازدید روحانی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied