شمانیوز
شما نیوز

آخرین آمار فروش شیار 143

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): فیلم سینمایی «شیار 143» ساخته نرگس آبیار تا پایان روز پنجشنبه 27 آذرماه توانست به گیشه 2 میلیاردی دست پیدا کند و فیلم‌های سینمایی «میهمان داریم» عسگرپور و «مستانه» حسین فرح‌بخش نیز در آستانه نیم میلیارد فروش قرار دارند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده تا پایان شب گذشته پنجشنبه 27 آذرماه فیلم سینمایی «شیار 143» ساخته نرگس آبیار به فروشی بالغ بر 2 میلیارد تومان دست یافت.

امیر قطبی مدیر پخش موسسه فیلمیران در گفت‌وگو با فارس گیشه این فیلم را تا پایان روز پنجشنبه 27 آذرماه در تهران 1 میلیارد و 130 میلیون تومان و در شهرستان 900 میلیون تومان اعلام کرد که مجموعه فروش این فیلم به مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 30 میلیون تومان رسیده است.
همچنین گیشه فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» ساخته قربان محمدپور نیز که پخش آن به عهده فیلمیران است تا پایان روز پنجشنبه 27 آذرماه به 830 میلیون تومان رسیده است.
این فیلم در تهران با در اختیار داشتن 42 سینما و 29 روز نمایش 570 میلیون تومان و در شهرستان 260 میلیون تومان به فروش رسیده است.
عبدالله علیخانی تهیه کننده فیلم سینمایی «مستانه» ساخته حسین فرح بخش نیز فروش این فیلم را تا پایان روز پنجشنبه 27 آذرماه در تهران 300 میلیون تومان اعلام کرد.
سعید خانی مدیر پخش موسسه نسیم صبا نیز در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس ضمن ابراز رضایت از گیشه فیلم سینمایی «بیگانه» ساخته بهرام توکلی فروش این فیلم را تا پایان روز پنجشنبه 80 میلیون تومان اعلام کرد.
«بیگانه» شب گذشته 12 میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده و در حال حاضر 13 سینما در اختیار دارد و البته سینماهای شهرهای مشهد، گرگان، رفسنجان، رشت و سنندج نیز میزبان این فیلم هستند.
غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری نیز گیشه فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور را طی روزهای چهارشنبه 3 میلیون تومان، پنجشنبه 5 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد.
این فیلم در تهران 242 میلیون تومان و در شهرستان 185 میلیون تومان به فروش رسیده است که مجموع فروش «میهمان داریم» تا پایان روز پنجشنبه 27 آذرماه 427 میلیون تومان است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied