شمانیوز
شما نیوز

زن بیوه داعشی که به فرزند خود نیز رحم نکرد+تصویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): «این دو در پایگاهی اینترنتی با یکدیگر آشنا شدند و سال گذشته میلادی در استانبول یا سوریه با یکدیگر ازدواج کردند.»

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، پایگاه خبری شبکه پرس تی وی (Presstv)، طی گزارشی اعلام کرد که عامل بمب گذاری انتحاری یک پایگاه پلیس در استانبول بیوه یکی از اعضای نروژی گروه تروریستی داعش بوده است.

بر اساس این گزارش روزنامه حریت چاپ ترکیه روز جمعه (26 دی) در گزارش خود اعلام کرد دایانا رامازانووا، 18 ساله بیوه‌ی ابو آلویتس ادلبیو، شهروند چچنی الاصل نروژ بود. به گزارش حریت رامازانووا اهل منطقه داغستان روسیه بود.

در این گزارش آمده است این دو در پایگاهی اینترنتی با یکدیگر آشنا شدند و سال گذشته میلادی در استانبول یا سوریه با یکدیگر ازدواج کردند. بنا بر این گزارش، رامازانووا در ماه می سال 2014 با استفاده از ویزای توریستی وارد ترکیه شده بود در حالیکه همسرش به طور غیرقانونی به این کشور آمده بود. منابع امنیتی اعلام کردند این زوج ژوئیه 2014 ترکیه را به مقصد سوریه ترک کرده تا به پیکارجویان داعش ملحق شوند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ادلبیو در دسامبر 2014 در سوریه کشته شد. سپس رامازانووا 26 دسامبر (پنجم دی) به طور غیرقانونی وارد ترکیه شد و در 6 ژانویه (16 دی) حمله خود را در استانبول به اجرا در آورد. رامازانووا که دو ماهه باردار بود به همراه یک نیروی پلیس در این حمله کشته شد. در این حادثه یک افسر پلیس نیز به شدت مجروح شد. این حمله در منطقه سلطان احمد صورت گرفت که یکی از بزرگترین جاذبه‌های توریستی در استانبول است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied