شمانیوز
شما نیوز

تصاویر شاه و رقص دختران در سایت اصلاح‌طلب

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): پایگاه اینترنتی ندا ارگان رسمی حزب تازه تاسیس ندای ایرانیان در اقدامی غیر منتظره تصاویر خاندان سلطنتی پهلوی را منتشر نمود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، پایگاه اینترنتی ندا ارگان رسمی حزب تازه تاسیس ندای ایرانیان در اقدامی غیر منتظره تصاویر خاندان سلطنتی پهلوی را منتشر نمود.

به گزارش گروه سیاسی صراط، این تصاویر که در مجموعه ای تحت عنوان تصاویر بازی های آسیایی 1974 منتشر شده است، دربر دارنده تصاویری از رقص زنان همراه مردان در مراسم افتتاحیه بازی است.
تصاویر شاه و رقص دختران در سایت اصلاح‌طلب
همچنین در یکی از تصاویر این مجموعه عکس محمد رضا پهلوی شاه معدوم ایران مشاهده می شود که در لژ سلطنتی در حال تماشای زمین بازیست و در گوشه همان عکس تصاویر او به همراه فرح پهلوی و محمد رضا پهلوی بر تابلوی بالای استادیوم آزادی نقش بسته است!
گفتنی است پایگاه خبری ندا هیچ توضیحی برای مناسبت انتشار تصاویر آرشیوی بازیهای 1974 ارائه نکرده است و البته از ضرورت انشار دو تصویر مساله دار رقص مشترک زنان و مردان و تصاویر خاندان سلطنتی نیز نداده است.
تصاویر خاندان سلطنتی پهلوی در سایت اصلاح طلب تصاویر خاندان سلطنتی پهلوی در سایت اصلاح طلب تصاویر خاندان سلطنتی پهلوی در سایت اصلاح طلب
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied