شمانیوز
شما نیوز

اولین برکناری در فدراسیون فوتبال

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بعد از تمام شدن کار تیم ملی در استرالیا پرونده تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال دوباره باز شد و در جلسه امروز هیات رئیسه حکم برکناری مهدی محمدنبی تایید شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، امروز و در جلسه هیات رئیسه فدراسیون به پیشنهاد علی‌کفاشیان و تایید اعضای هیات رئیسه دبیرکل فدراسیون فوتبال از کار خود برکنار شد. مهدی محمدنبی که بعد از جلسه مجمع سالیانه اخبار ضد و نقیضی مبنی بر برکناری‌اش منتشر شده بود به دلیل اختلالات ایجاد شده در تایید جانشین‌اش و همین‌طور همراهی تیم ملی در استرالیا تا به امروز در پست خود ابقا شده بود که امروز با پیشنهاد علی کفاشیان از کار برکنار شد.

تابناک نوشت به این ترتیب و بعد از جلسه مجمع علی کفاشیان یکی دیگر از یاران نزدیک خود را هم از کار برکنار کرد. پیش از این هادی آیت‌اللهی هم از نائب رئیسی فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده بود. به این ترتیب علی‌کفاشیان یکی یکی یاران نزدیک خود را کنار می‌گذارد تا بتواند به توافقات پنهانی انجام شده خود پاینبد باشد. پگیش از این گمانه‌زنی‌های فراوانی مطرح شده بود که علی کفاشیان برای باقیماندن در پست خود به برکناری دوستان نزدیک خود تن داده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied