شمانیوز
شما نیوز

لامبورگینی اوراکان GT۳ +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نسخه دیفرانسیل عقب مسابقه ای لامبورگینی اوراکان GT۳ با بدنه کامپوزیتی و کیت آئرودینامیکی برای مسابقات سوپر تروفی لامبورگینی، کاپ Blancpain در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی آماده شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، لامبورگینی اوراکان LP ۶۲۰-۲ سوپر تروفی نسخه GT۳ اولین نسخه لامبورگینی است که توسط این شرکت به‌صورت مستقیم در مسابقات استقامت GT شرکت داده می‌شود. ازجمله این مسابقات مسابقه ۲۴ ساعته Spa-Francorchamps اسپانیا می‌باشد.

این نسخه اوراکان از همان موتور ده سیلندر ۵.۲ لیتری استاندارد با تزریق مستقیم سوخت و با تنفس طبیعی بهره‌مند است. سیستم مدیریت کشش، گیربکس شش سرعته ترتیبی (sequential) و دیسک کلاچ سه‌تایی با توجه به مقررات FIA توسط مهندسی Dallara انطباق یافته‌اند.
بعلاوه یک قفسه‌بندی داخل اتاق، باله‌های آئرودینامیکی قابل تنظیم، دیفیوزر عقب و قطعات فیبرکربنی، نمایشگر TFT ویژه در داشبورد، دکمه‌های چندمنظوره روی فرمان و تجهیزات اطفای حریق برای این خودرو درنظر گرفته شده‌اند. سیستم ترمز با دیسک‌های فولادی و کالیپرهای شش پیستونه در جلو و ۴ پیستونه در عقب و ABS بوش با ۱۲ تنظیم متفاوت از طریق دکمه‌های روی فرمان، به‌آسانی کنترل می‌شوند. تایرهای این خودرو در جلو با اندازه ۳۱۵ و در عقب با اندازه ۳۲۵ و همراه با یک سیستم جک پنوماتیک می‌باشند. اطلاعات فنی بیشتری از این خودرو منتشر نشده‌اند.
برای خرید یکی از این مدل‌ها و شرکت در مسابقات، باید ۴۳۰ هزار دلار کنار بگذارید. اولین مسابقه هم در پیست مونزا در ماه آوریل می‌باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied