شمانیوز
شما نیوز

کدام چهره‌ها قصد ورود به انتخابات مجلس را دارند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در حالی که مسئولان برای ورود به انتخابات تا ۲۷ خرداد فرصت دارند از مسئولیت خود استعفا دهند، در روزهای آینده بعضی از مدیران دولتی از مسئولیت خود کنار خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

مهلت استعفای اعلام شده برای حضور مسئولان در انتخابات مجلس شورای اسلامی٬ تارخ ۲۷ خردادماه اعلام شد تا در روزهای آینده شاهد استعفای بعضی از مدیران دولتی از مسئولیت خود باشیم.

نصیر‌پور: آخر فروردین استعفا می‌کنم

«مجید نصیرپور» معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس جمهور ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید خبر استعفای خود گفت تا سی‌ام فروردین در جایگاه فعلی انجام وظیفه خواهم کرد و بعد از آن درباره مسائل مربوط به انتخابات مجلس صحبت می‌کنم.

خباز: برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم

محمدرضا خباز معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور گفت که «با وجود شایعات درباره استعفای برخی مدیران بهتر است مردم منتظر موعد ۲۷ خرداد باشند.

خباز تاکید کرد که شخصا هیچ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس دهم ندارد و از مسئولیت خود استعفا نخواهد داد.»

نوش‌آبادی: برنامه برای حضور در انتخابات ندارم

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت پارلمانی این وزارتخانه در مورد احتمال کاندیداتوری‌اش به ایلنا گفت که فعلا برنامه برای حضور در انتخابات ندارم.

نام حسین نوش‌آبادی به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی کاندیداتوری مجلس از حوزه ورامین مطرح بود و پیش از این هم سیدحسین نقوی حسینی در یکی از دیدارهای نوروزی خود از احتمال رقابت خود با او خبر داده بود. با اینهمه معاونت پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد هرگونه برنامه‌ای برای حضور در انتخابات را رد کرد.

قنبری: قطعا برای انتخابات کاندیدا می‌شوم

نماینده مجلس هشتم که به مجلس نهم راه پیدا نکرد٬ از حضور قطعی خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش قنبری به خبرنگار ایلنا گفت: حتما در انتخابات حضور خواهم یافت و فکر می‌کنم اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات با استقبال مردم مواجه شوند.

در شورای شهر خبری از استعفا نیست؟

احمد حکیمی‌پور٬ فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر تهران درباره شایعات احتمال استعفای بعضی از اعضای شورای شهر برای حضور در انتخابات مجلس گفت: چنین بحثی تا به حال در شورای شهر و در جلسات درونی اصلاح‌طلبان مطرح نشده است و انشالله بعد از ماه رمضان در این باره صحبت خواهد شد.

شایعاتی وجود دارد که برخی اعضای شورای شهر تهران قصد حضور در انتخابات مجلس را دارند٬ که در این میان برخی به احتمال حضور احمد مسجدجامعی و مهدی چمران از حوزه انتخابیه تهران اشاره می‌کنند.

دوستی ، حکیمی‌پور ٬ شجاع پوریان

اعضای شورای شهر اگر قصد کاندید شدن از شهری به جز تهران را داشته باشند٬ نیازی به استعفای از مسئولیت خود ندارند.

در دوره قبلی شورای شهر٬ مرتضی طلایی از حوزه انتخاباتی اصفهان کاندیدای مجلس شد و شنیده می‌شود در این دوره اسماعیل دوستی، احمد حکیمی‌پور و ولی الله شجاع پوریان ممکن است از لرستان، زنجان و خوزستان وارد انتخابات مجلس شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied