شمانیوز
شما نیوز

داعش سلاح هسته ای می خرد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): داعش مدعی شده‌ با کمک نیروهای نفوذی در دولت پاکستان می‌تواند به سلاح هسته‌ای دست یابد و یا آنرا تولید کند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از روزنامه پاکستان، ادعای عجیب «داعش» مبنی بر دریافت سلاح هسته‌ای از پاکستان، رسانه‌های این کشور را حیرت زده کرده است.

داعش به تازگی مدعی شده طی یک سال آینده می‌تواند از طریق مافیا که با مقامات فاسد در پاکستان ارتباط دارند، سلاح هسته‌ای از این کشور خریداری نماید.

این ادعاهای تازه از طریق مجله «دابیق» که نشریه رسمی گروه تروریستی داعش است، انتشار یافته و در فضای مجازی پاکستان سرو صدای بسیاری به پا کرده است.

داعش در این مطلب مدعی شده‌ حتی اگر موفق به دریافت سلاح هسته‌ای نشوند، می‌توانند با خرید چند هزار تن مواد منفجره و اورانیوم عملیات‌های خود را گسترش دهند.

مجله دابیق در ادامه این گزارش می‌افزاید: ظرف چند سال آینده داعش به اندازه‌ای قدرتمند خواهد شد که هیچ قدرتی تاب مقاومت در برابر این گروه را نخواهد داشت.

داعش تاکنون موفق شده سلاح‌هایی مانند تانک، خمپاره انداز، سیستم‌های موشکی و سیستم‌های ضد هوایی بدست آورد و تلاش این گروه برای دریافت سلاح هسته‌ای ادامه دارد. فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied