شمانیوز
شما نیوز

بازار نقل و انتقالات منهای پرسپولیس!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):همچنان تیم فوتبال پرسپولیس با مشکلات فراوانی رو به رو می‌باشد و بعید است که این تیم بتواند در بازار نقل و انتقالات پیش رو توفیقی را حاصل کند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): باشگاه پرسپولیس تهران در حالی به آغاز فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شود که مشکلات و حاشیه‌های‌ این تیم بیشتر از فصل‌های گذشته‌ می‌باشد در این گزارش سعی بر آن شده که اکثر مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس را مورد بررسی قرار بگیرد.
*مدیریت:
تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب‌های فراوانی‌ را در قسمت‌ مدیریتی تجربه کرده است پرسپولیسی ها فصل 93-94 را با رحیمی مدیر عامل اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان آغاز کرد، اما به یکبار به دلایل غیر ورزشی هیئت مدیره پرسپولیس وی را از سمتش‌ برکنار کردند و سکان مدیریتی‌ تیم را به دست حمید رضا سیاسی شخصی غیر ورزشی سپردند اما این پایان کار نبود و بعد از گذشت مدتی کوتاه به دلیل بازداشت سیاسی، مدیریت تیم مردمی پرسپولیس را به عهده بهروز منتقمی و بعد از آن هم محمد رضا طاهری سپردند.
اما با ورود مستقیم وزارت ورزش و جوانان به موضوع مدیریت سرخ پوشان پایتخت، این نژاد فلاح بود که به عنوان قائم مقام تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد با این انتخاب‌ وزارت ورزش و جوانان نژاد فلاح را با عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس، اما با تمام اختیارات مدیر عامل معرفیث کرد البته این انتخاب با انتقادهای تند پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال نیز همراه شد.
نژاد فلاح اویل خرداد ماه سال جاری با خیال راحت به مدیریت خود در تیم پرسپولیس ادامه داد، تا اینکه سجادی، معاون وزیر ورزش در مصاحبه‌ای عنوان کرد که وزارت ورزش و جوانان قصد دارد در هیئت مدیره سرخابی‌های پایتخت تغییراتی را ایجاد کند همین مصاحبه کافی بود که هواداران تیم فوتبال پرسپولیس باز هم مثل فصول گذشته نگران آینده پرسپولیس باشند.
در حال حاضر هیچ کدام از بازیکنان سرخ پوش پایتخت نمی‌دانند مدیریت تیم به دست چه کسی می‌باشد و برای تمدید قرار داد و دیگر موارد باید کی پاسخگو باشد این در حالی است که زمان زیادی تا آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم باقی نمانده است نکته حائز اهمیت این است که طرفداران محبوب‌ترین تیم آسیا نگران آینده پرسپولیس هستند با تصور این موضوع خود را برای مصاحبه‌های فصل بعد بازیکنان و مدیریت تیم آماده می‌کنند.
*مشکلات مالی و اسپانسر
بعد از مدت ها پیشکسوتان، هواداران و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار شدند که بالاخره سرخابی‌های پایتخت خصوصی می شوند و دیگر به خاطر مشکلات مالی بازیکنان مجبور نیستند در لابی هتل به تمرین بپردازند.
اما این واگذاری به سریال 90 قسمتی تبدیل شد و شاید مثل افتتاح ورزشگاه نقش جهان اصفهان به خاطره‌ها سپرده شود مشکلات پرسپولیسی‌ها در حال حاضر جذب اسپانسر‌ برای فصل آینده است نژاد فلاح مدیریت حال حاضر سرخ پوشان پایتخت با جلسات متعددی که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌کند سعی می کند حداقل اسپانسر ویا کمک مالی بدست آورد و بتواند در جذب بازیکنان جدید کور سوی امیدی داشته باشد.
*بازیکنان و بازار نقل وانتقالات
در پایان فصل 93-94 حدود 11 تا از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است و طبق شنیده‌ها لیست خروجی مجبوب‌ترین تیم آسیا با معضلاتی همراه است مسئولین پرسپولیس در حال حاضر به راحتی نمی‌تواند لیست خروجی بازیکنان را منتشر کنند برانکو قبل از اینکه برای مرخصی به کشورش باز گردد لیست خروجی را در اختیار نژاد فلاح قرار داد اما نژاد فلاح با توجه به عدم وجود منابع مالی آزاد شدن حدود یازده بازیکن تیم احتمالی دارد در مورد لیست خروجی بازیکنان تیم اختلاف نظراتی را با برانکو ایوانکوویچ پیدا کند.
در پایان فقط می‌توان امیدوار بود که به زودی این نوع معضلات به صورت ریشه‌ای حل شود و مسئولین مربوطه از مسکن برای التیام بخشیدن به این تیم مردمی استفاده نکنند هواداران تیم فوتبال پرسپولیس دلیل از صحبتهای عامه پسند خسته شدند و خواهان نمایش قدرت واقعی سرخ پوشان به صورت مدوام هستند.
گزارش از ایمان جعفری
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied