شمانیوز
شما نیوز

شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید+تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به گزارش مسوولین پارک حفاظت شده در نزدیکی ژوهانسبورگ گردشگرجوان حین عبور از منطقه زندگی گربه سانان مورد حمله یک شیر قرار گرفت و او را در استانه مرگ قرار داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

یک زن 22 ساله آمریکایی پس از باز کردن پنجره خودرو در طول سفر اکتشافی در آفریقای جنوبی به منظور عکس گرفتن از گربه سانان مورد علاقه اش مورد حمله یکی از آنان قرار گرفت و کشته شد.

بنا بر این گزارش این زن جوان در حالی که شیر مقابل خود را سوژه عکس کرده بود،متوجه شیری که در کنار خودرو کمین گرفته بود نشد و در یک فرصت مناسب شیر به وی حمله کرد.
شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید + تصاویر
شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید + تصاویر
شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید + تصاویر
این شیر در حالی که دست زن جوان را گرفته بود وی را با نیروی خود از پنجره خارج و بر روی زمین میکشید.
راهنما و جنگلبان به قصد نجات زن جوان از ماشین خارج و با شلیک چند تیر هوایی موفق به پراکنده کردن شیرهایی شدند که قصد ترک از صحنه و گذشتن از وعده ناهاری خود را نداشتند .
پس از انتقال زن جوان به بیمارستان و تلاش پزشکان برای احیای جان وی به دلیل جراحات زیاد به ویژه پارگی در ناحیه گردن،وی جان باخت.
مسوولین با نصیب علائم هشدار دهنده از بازدید کنندگان خواسته بودند تا نسبت به این رعایت آن بسیار جدی باشند.
به گفته راهنمای این سفر اکتشا فی در طول مسیر از گردشگران خواسته شده بود تا تحت هیچ شرایطی درب و پنجره ها را در طول مسیر باز نکند. بنا بر گزارش های منتشر شده این سومین حمله گربه سانان بزرگ به گردشگران در چهار ماه گذشته است.
شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید + تصاویر
شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید + تصاویر
این پارک با بیش از 85 شیر، از جمله شیر سفید نادر، و انواع دیگر حیوانات، از جمله زرافه و شترمرغ است.
به گفته مامور امنیتی همراه گروه به نقل از این خبرگزاری :"شیر با نزدیک شدن از سمت چپ از وسیله نقلیه، سمت مسافر راه می رفت، کاملا نزدیک به ماشین و در یک قدمی زن جوان قرار گرفت".
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied