شمانیوز
شما نیوز

جشن تلخی به نام جشن طلاق +تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جشن طلاق یک پدیده نوظهور ضد اجتماعی است که در دراز مدت و به منظور تخریب فرهنگ اصیل اسلامی – ایرانی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

آینه و شمعدان، قرآن ، یک شاخه نبات و کاسه‌ای آب که مهریه حضرت زهرا (س) است، این ها همه کاروان برپایی جشن و سرور و برقراری یک پیوند بزرگ در زندگی است.

*پیوندتان مبارک...
وصلتی که همه در تب و تاب رخ دادنش هستند و دعای خیر خود را بدرقه راه زوج خوشبخت می‌کنند، "الهی که سفید بخت شوید"، دعایی که هر پدر و مادری در حق فرزند خود می‌کند.
*زوجینی که برای چیدن گل به دادگاه خانواده می روند!
گل های چیده شده از دادگاه های خانواده به زوجین خوشبخت می رسد!
نامه های احضاریه دادگاه که برای احضار طرفین به درب منزل رسیده و در نهایت کاخ آرزوهای بزرگ و کوچک به ویرانه‌ای خراب تبدیل می‌شود، و جدایی در راه است...
*هم اکنون جشن طلاق !!
زن و مرد تصمیم می‌گیرند که جشنی را برای جدایی خود بگیرند و احساس شادمانی ظاهری و کاذب خود را از این طریق ابراز کنند.
جشنی! که متاسفانه این روزها در گوشه و کنار شهر و البته در بین گروهی از زوجین از قشر مرفه و غیر مرفه جامعه باب شده است.
حال برای برگزاری این جشن به خرید کارت‌هایی با عناوین مختلف اقدام می‌کنند و همانند جشن عروسی ، سفارش کیک و دسته‌های گل و همچنین چکشی برای نصف کردن حلقه‌های خود را می‌دهند و مهمانان خود را برای مراسم به تالارهای شیک و مجلل دعوت می‌کنند.
به پایکوبی می‌پردازند و در نهایت این زوج به ظاهر خوشحال از یکدیگر خداحافظی کرده و هر یک به راهی که انتخاب می‌کنند می‌روند، ولی در پایان این جشن تنها سرپوشی است برای تسکین روح خود، که خود را توجیه کند که انتخاب درستی انجام داده است!!
ولی بهتر است به تمام کسانی که در این راستا آسیب می‌بینند هم فکر کنیم!
آنهایی که برای پایان زندگی و پایه‌گذاری جدید زندگی خود فرهنگ غربی را سرلوحه خود قرار داده‌اند و برداشت‌ نادرستی از زندگی و فرهنگ آنها دارند، بایستی به این فکر کنند، مراسم‌هایی این چنینی تیشه بر ریشه فرهنگ و نحوه تربیت فرزندان و آیندگان این مرز و بوم خواهد زد و آنها را به راهی که در نهایت هیچ انتهایی ندارد می‌کشاند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied