شمانیوز
شما نیوز

یک واسطه غیر نفتی نزدیک به حلقه انحرافی در تلاش برای مدیریت یک شرکت حفاری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): این فرد که تاکنون هیچ سابقه اجرایی در حوزه صنعت نفت نداشته است با لابی های وسیع درصدد کسب مسئولیت یک شرکت بزرگ حفاری غیردولتی است و برای توجیه مدیریت خود گویا با افراد مختلفی هم دیدار کرده است .

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

شنیده های خبرنگار ما حاکیست یک مسئول که در دولت های نهم و دهم با نزدیکی به جریان انحرافی توانست به مسئولیت بالایی در یکی از استان های منطقه مرکزی کشور دست پیداکند این روزها تلاش وسیعی را برای کسب مسئولیت یک شرکت حفاری غیردولتی آغاز کرده است.

به گزارش بولتن نیوز ، این فرد که تاکنون هیچ سابقه اجرایی در حوزه صنعت نفت نداشته است با لابی های وسیع درصدد کسب مسئولیت یک شرکت بزرگ حفاری غیردولتی است و برای توجیه مدیریت خود گویا با افراد مختلفی هم دیدار کرده است .
وی که پیشتر در دولت های نهم و دهم به عنوان یک مسئول بلندپایه در یکی از استان ها منصوب شد بلافاصله پس از استقرار دولت یازدهم از سمت خود عزل شد با این حال و به دلیل مهارتش در لابی های پشت پرده بلافاصله حکم مسئولیتی در یکی از مناطق آزاد برای او صادر شد.
با این حال و به دلیل عدم توانایی درمدیریت صحیح، حیطه مسئولیت نخست او در مناطق آزاد کاهش یافت و اکنون مدتی است که او به دنبال تصدی مدیریت در یکی از شرکتهای حفاری غیردولتی است .
وی سالها قبل و تا قبل از کسب مسئولیت در آن استان، با دایر کردن یک کارگاه صنعتی به دنبال واسطه گری و انجام خدمات در حوزه غیر نفتی بوده است.
در آینده گزارش های مفصل تری از فعالیت های این عضو نزدیک به دولت نهم و دهم منتشر می شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied