شمانیوز
شما نیوز

شناسایی 2 بانک متخلف در کشور

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به وضعیت بانک‌ها و نارضایتی ریاست جمهور گفت: با توجه به بررسی‌ها و رسیدگی‌های لازم در کمیسیون مفاسد اقتصادی در این امر، سرکشی و عدم تمکین بانک‌ها مورد توجه بوده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از فارس، عزت‌الله يوسفيان‌ملا چهارشنبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شب در دهمين جشنواره استاني امتنان از کارآفرينان برتر مازندران که به ميزباني آمل برگزار شد، با اعلام اينکه هم‌اکنون در کشور ما هفت هزار شعبه بانک فعاليت دارند، اظهار کرد: با بررسي در کميسيون مفاسد اقتصادي دو بانک متخلف بزرگ شناخته شده است که فقط به بيان گزارش اکتفا شده است.

وي با بيان اينکه با وجود اهميت اين امر و احضار رياست بانک مرکزي براي ارائه توضيحات، تاکنون پاسخي دريافت نشده است، افزود: اين افراد از سوي هيچ ارگاني به غير از وزير اقتصاد و دارايي انتخاب نمي‌شوند، بنابراين بايد اين وزارتخانه به اين امر توجه بيشتر داشته باشد.
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي با اشاره به وضعيت بانک‌ها و نارضايتي رياست جمهور خاطرنشان کرد: با توجه به بررسي‌ها و رسيدگي‌هاي لازم در کميسيون مفاسد اقتصادي، در اين امر سرکشي و عدم تمکين بانک‌ها مورد توجه بوده است.
وي مهم‌ترين مشکل بخش صنعت و توليد را در امر مالي و نقدينگي بيان کرد و گفت: علاوه بر آن مشکل تن‌خواه، عامل ديگر صنعت‌گران نظام ماست که دامن‌گير مشکلات اين سرمايه‌گذاران شده است.
يوسفيان‌ملا با بيان اينکه هم‌اکنون با توجه به ساختار کشور، مصوبات برنامه پنجم اجرا و برنامه ششم در حال نوشتن است، تصريح کرد: پس از اجراي اين برنامه‌ها هنوز در حوزه بانک‌ها هيچ اتفاقي صورت نگرفته است.
نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: اين بانک‌ها هر طريقي که خودشان بخواهند عمل مي‌کنند بدون آنکه به قانون موجود در بانک مرکزي توجه کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied