شمانیوز
شما نیوز

رفع اختلال در سیستم کارت خوان های بانک ملت

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیر عامل شرکت به پرداخت ملت، عدم تطابق سیستم عامل "لینوکس" با جابجایی زمان جهانی در بامداد امروز را عامل مهم بروز اختلالات در شبکه کارتخوان های بانک ملت برشمرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

خبرنگار نسیم کسب اطلاع کرد که ازصبح امروز شبکه کارت خوان های بانک ملت دچار قطعی بوده و ایجاد ارتباط مبدا و مقصد و نقل و انتقال به سختی انجام می شود"

بر همین اساس رستم شاه گشتاسبی افزودکه یکم جولای، یعنی از بامداد امروز، ساعت جهانی یک ثانیه به جلو رفته و به همین دلیل برخی از سیستم های عامل از جمله لینوکس نتوانسته اند خود را با این تغییر زمانی هماهنگ سازند و در نهایت این عامل سبب شد تا اختلالات جدی در سامانه های الکترونیکی بروز کند.
به گفته وی،سامانه کارتخوان های بانک ملت نیز بر روی سیستم عامل لینوکس مستقر بوده و بعد از بروز این جابجایی زمانی جهانی، این اختلالات هم برای کارتخوان ها رخ داد.
شاه گشتاسبی تاکید کرد که اختلالات مذکور از ساعت 3 بامداد یعنی زمان تغییر ساعت جهانی در یکم جولای آغاز شده و در نزدیکی ظهر امروز این اختلالات رفع شده است.
مدیر عامل شرکت "به پرداخت" ملت گفت که بروز این اختلالات برای بسیاری از افرادی که سیستم عامل آنها در سراسر دنیا بر روی سیستم عامل لینوکس مستقر بوده قابل مشاهده بوده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied