شمانیوز
شما نیوز

تیم اطلاع‌رسانی دولت ناهمگون است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یک فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب با انتقاد از عملکرد رسانه‌های دولتی، از تیم اطلاع‌رسانی دولت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمد صادق جوادی‌حصار در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی عصر قانون ، اظهار داشت: در مجموع عملکرد تیم رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دولت را مثبت ارزیابی نمی‌کنم و آن را دچار ضعف شدید می‌دانم.

وی در ادامه با بر شماری علل این ضعف تصریح کرد: اولین دلیل این است که تیم رسانه‌ای اگرچه شاید در هسته متخصص باشد اما در حوزه ضعف شدیدی دارد و چندان اکتیو و حرفه‌ای عمل نمی‌کند. به این معنا که شاید تعدادی متخصص در آن مشغول باشند اما در رفتار جمعی و با ارزیابی کلی ضعف شدیدی در آن دیده می‌شود. تیم اطلاع‌رسانی دولت ناهمگون است و این بزرگترین ضربه را به بخش روابط عمومی وارد می‌نماید.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: دومین دلیل، عدم انگیزه دولت برای ورود به برخی مسائل است. به این ترتیب دولت برای جلوگیری از ورود به برخی حواشی، پاسخ مناسب و درخورد دولت را به جریان مقابل نمی‌دهد. رسانه‌های تحت امر دولت گاهی حتی برای جلوگیری از ایجاد تشنج در سطح جامعه از این پاسخ‌گویی منع می‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد: برای مثال دولت کنونی تمرکز خود را برای اطلاع‌رسانی در موضوع مذاکرات هسته‌ای قرار داده است و در مسائل جزئی‌تر کمتر درگیر پاسخ‌گویی و شفاف سازی می‌گردد.

مشاور رییس ستاد انتخابات محمدرضا عارف، با اشاره به حواشی پیش آمد در برگزیدن تیم رسانه‌ای دولت در ادامه گفت: عناصر ناهمگون نیز انگیزه پاسخ‌گویی را از بین برده‌اند!

جوادی‌حصار در پایان این گفتگو اظهار داشت: در برخی از مسائل نیز، عدم ورود مستقیم رسانه‌های دولت بازدهی بیشتری از ورود آن‌ها دارد؛ چرا که باعث افزونی مطالبات گشته، درحالی که دولت ناتوان از برآورده کردن آن‌هاست. مجموع این دلایل ضعف عملکرد تیم رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دولت را نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied