شمانیوز
شما نیوز

نتیجه والیبال ایران و روسیه+حاشیه ها و تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بازی آخر تیم ملی ایران در رقابت های لیگ جهانی والیبال برابر روسیه باشکست 3 بر یک شاگردان کواچ همراه بود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

آخرین و دوازدهمین دیدار ایران درلیگ جهانی امشب ساعت 21 در ورزشگاه آزادی در شرایطی برگزار می شود که کاملا جنبه تشریفاتی خواهد داشت. در گروه B این رقابت ها تیم لهستان برابر آمریکا به برتری 3 بر 2رسید و 22 امتیازی شد ،در شرایطی که تیم ملی ایران علی رغم پیروزی برابر روسیه در 3 ست پیاپی به دلیل تعداد برد های بیشتر لهستانی ها هیچ راهی برای صعود ندارد به ماندن در جایگاهی سوم گروه B بسنده کرده است. دیدار دو تیم از ساعت 21 در سال 12 هزار نفری آزادی آغاز شد. شعبان داور مصری ، این دیدار را قضاوت خواهد کرد. حاشیه های ست نخست قاطی کردن سه بازیکن تیم ایران و خراب کردن توپ سبب عصبانیت کواچ شد. عدم حساسیت بازی برای بازیکنان ایران سبب شده تا تماشاگران و بازیکنان با خیال راحت تری بازی را دنبال کنند . به نسبت بازی های گذشته شور و شوق کمتری در سالن 12 هزار نفری آزادی حاکم است . تعجب ساوین بازیکن روسیه از ضربه دیدنی مجتبی میرزاجانپور . ولویچ بازیکن روسیه برای این که صدای تشویق های تماشاگران را حس نکند از پنبه در گوش های خود استفاده میکند . بازیکنان و برخی از اعضای کادر فنی ایران پس از کسب امتیاز 18 توسط روس ها به شدت به داور اول اعتراض می کنند . سعید معروف برای جلوگیری از رسیدن روس ها به امتیاز 23 به پشت تابلوهای تبلیغاتی می رفت ولی در این امر موفق نبود . جای خالی انداختن سعید معروف با تشویق شدید تماشاگران مواجه می گردد . خوشحالی شدید کادر فنی و بازیکنان ذخیره روسیه پس از بردن ست اول. عدم صعود ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال و کیفیت نه چندان مطلوب تیم ملی والیبال روسیه در لیگ جهانی 2015 باعث شده تا استقبال خوبی از آخرین بازی شاگردان کواچ در فصل جاری این رقابت ها به عمل نیاید. مهدی پاکدل و سیاوش خیرابی نیز از جمله بازیگرانی هستند که در جایگاه مخصوص هنرمندان حضور پیدا کرده اند.

تیم بی انگیزه ایران در آخرین دیدار مغلوب روسیه شد + حاشیه ها

گزارش بازی ست نخست: در یک رالی والویچ اولین امتیاز روس ها را کسب کرد. غلامی کار سرعتی را انجام داد و امتیاز را به تساوی کشاند. در یک رالی طولانی امیر غفور امتیاز دوم را گرفت و بازی را به تساوی کشاند. در یک رالی دیگر روس ها توپ را به خارج زدند وما را با یک امتیاز جلو انداخت. غفور امتیاز 4 را در منطقه دفاع عقب زمین گرفت. ابشار روس ها به خارج رفت و امتیاز 5و 6 را برای ما ارمغان آورد تا اختلاف به عدد 3 برسد. غفور در یک دریافت خوب امتیاز 7 را برای ما کسب کرد. سرویس پرشی موسوی امتیاز 5 را برای روس ها در پی داشت. در ادامه سرویس روس ها به تور برخورد کرد و ما به امتیاز 8 رسیدیم. در نتیجه 8 بر 5 اولین استراحت فنی دو تیم رقم خورد. ابشار موزرسکی امتیاز 6 را برای روس ها رقم زد. ابشار غلامی امتیاز 9 را برای ما گرفت . در امتیاز 10 داور دستور دوباره سرویس را داد. در یک رالی میلاد امتیاز 11 را کسب کرد. در یک رالی بسیار طولانی روس ها امتیاز را کسب کردند و امتیاز این دیدار به 11 بر 8 به سود ما رسید.

ست سوم هم به سود روس ها به پایان رسید + حاشیه ها

میزورسکی سرویسش با تور برخورد کرد. در امتیاز 13 ضربه عفور با دست بازیکن روس برخورد کرد. میلاد توپ خود را منطقه 2 روسیه خواباند و امتیاز 14 را کسب کرد. امتیاز 15 و 16 تیم ایران با خراب کردن سرویس توسط روس ها بدست آمد. در امتیاز 16 بر 14 روس ها به نفع ایران تقاضای وقت استراحت فنی کردند. دفاع موزرسکی روس ها را به امتیاز مساوی رساند. میرزا ابشار خود را در متطقه 5 خواباند. با دفاع خوب موسوی توپ در زمین حریف جای گرفت و امتیاز 18 به دست امد. در امتیاز 18 بر 16 به نفع ایران تقاضای وقت استراحت شد. در چالش معروف با داور مصری داشت کواچ تقاضای وقت استراحت کرد تا قدری بازیکنان ارام تر شوند . مهدوی جایگزین معروف شد. دو تیم بازی پا یا پایی را از خود ارائه دادند و در امتیاز 19 به تساوی رسیدند. معروف به جای خود بازگشت. در تغییر اهنگ باز عبادی پور امتیاز 20 را برای ما کسب کرد تا با روس ها 1 امتیاز اختلاف داشته باشیم . در امتیاز 21 و تساوی کیلمکین درخواستبازرسی صحنه را داد گه ثمری نداشت. سرویس میرزاجانپور به خارج رفت و امتیاز 22 را برای روس رقم زد.

تیم بی انگیزه ایران در آخرین دیدار مغلوب روسیه شد + حاشیه ها

میلاد امتیاز را به تساوی کشاند. صنوبر جایگزین موسوی شد. روس ها امتیاز 23 را کسب کردند. ساوین امتیاز 24 را با یک ابشار خوب بدست اورد . در امتیاز 24 بر 22 به سود روس ها، کواچ تقاضای وقت استراحت کرد . معروف از یک جای خالی استفاده کرد و امتیاز ما را به 23 رساند. روس ها امتیاز پایانی و 25 را گرفتند تا در این ست به پیروزی برسند. ست نخست این دیدار با برتری 25 بر 23 روس ها پایان یافت. حاشیه های ست دوم: خراب کردن امتیاز توسط ساوین فریاد بلند این بازیکن را به همراه داشت . خالی بودن برخی از صندلی های سالن برخلاف بازی های گذشته در تصاویر تلویزیونی کاملا توی ذوق می زند . غفلت عادل علامی و برگشتن او رو به زمین خودی سبب شد تا سرویس روس ها با برخورد به این بازیکن به صورت اتفاقی در زمین ایران بخوابد. امیر غفور پس از کسب امتیاز 12 برای ایران در ست دوم بیش از اندازه خوشحالی کرد. گزارش بازی ست دوم: امتیاز اول این ست با اشتباه روس ها به نام تیم ما رقم خورد. در دفاع روی تور توپ روس ها به خارج رسید و ما به امتیاز 2 رسیدیم. در یک رالی طولانی امتیاز 3 برای ایران شکل گرفت ما یک امتیاز جلو افتادیم. آبشار عبادی در زمین حریف جای گرفت. سرویس غفور امتیاز 5 را برای تیم ما به ارمغان آورد. در دریافت خوب موسوی ضربه نهایی ما را به امتیاز 6 رساند. ابشار زیبای عبادی پور امتیاز 7 را شکل داد. موزرسکی در اثر خطا و امدن پایش در خط یک سوم امتیاز 8 را به ما داد.

ست سوم هم به سود روس ها به پایان رسید + حاشیه ها

در امتیار 8 بر 4 به سود تیم ما تقاضای استراحت فنی شد. سرویس اشتباه روس ها امتیاز 9 رابرای تیم ما در پی داشت. میرزا آبشارش را در زمین خواباند و امتیاز 10 را گرفت تا اختلاف امتیاز به 4 رساند. بلافاصله پس از ان روس ها اختلاف را به 3 رساندند. در امتیاز 11 ایران خطای روس ها شکل گرفت. پاس زیبای معروف ضربه تمام کننده غفور را رقم زد و ما را به امتیاز 12 رساند. در امتیاز 12 بر 8 تقاضای وقت استراحت شد. میلاد با سرویس خویش فاصله امتیازی را به 5 رساند. موزرسکی اختلاف را به 3 رساند هر چند امیر غفور ما را بلافاصله صاحب یک امتیاز دیگر کرد. در امتیاز 16 بر 12 به نفع ایران وقت استراحت فنی دوم اعلام شد. دفاع خوب موسوی توپ را در زمین حریف جای داد. موسوی در ادامه امتیاز 18 را نیز با یک ابشار سهمگین کسب کرد. دفاع ناقص غلامی امتیاز 14 را به روس ها داد. میرزا در منطقه دفاع عقب زمین امتیاز 19 را گرفت تا اختلاف امتیاز به 5 برسد. سرویس های اشتباه روس ها امتیاز 20 و 21 را به ما داد. در اختلاف 6 امتیاز سرمربی روس ها برای تعلل در امتیاز اوری تیم ما تقاضای وقت استراحت فنی کرد. خطای تور غفور امتیاز 16 را به روس ها داد. غفور اشتباهش را جبران کرد و امتیاز 22 را به تیم ما ضمیمه کرد. معروف بار دیگر هنر پاسوری خود را نشان داد و در روی خط موقعیت خوبی را برای امتیاز اوری برای موسوی ساخته و پرداخته کردو ما امتیاز 23 را گرفتیم. اسپیریدینف امتیاز 24 را با زدن ضربه سرویس به روی تور به ما داد. غفور امتیاز 25 را گرفت تا ما بتوانیم این ست را با پیروزی پشت سربگذاریم و به تساوی 1 بر 1 برابر روس ها دست یابیم. حاشیه های ست سوم: تماشاگران با آوردن بنری با مضمون "صعود به قلب مردم "نشان داده اند علی رغم عدم حضور ایران در جمع شش تیم نهایی از عملکرد ملی پوشان والیبال در لیگ جهانی 2015 کاملا رضایت دارند. اشتباه سعیدمعروف در دفع توپی که روانه اوت میشد سبب رسیدن روسیه به امتیاز هفت شد که این موضوع ناراحتی و افسوس وی را به دنبال داشت . دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با حضور خود در سالن به حمایت از تیم ملی ایران آمده است.

ست سوم هم به سود روس ها به پایان رسید + حاشیه ها

در اقدامی جالب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام تابلوهای تبلیغاتی سالن خودنمایی میکند . عمو موسی جانباز عزیزی که در تمام بازی های تیم فوتبال پرسپولیس به کنار زمین می آید با در دست گرفتن عکس آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به یاری ملی پوشان والیبال آمده است. گزارش بازی ست سوم: در ست سوم اولین امتیاز به نفع تیم ما رقم خورد . در یک رالی طولانی غفور ابشاری را از بین دستان مدافعان روس عبور داد و امتیاز 2 را گرفت. موزرسکی امتیاز 2 را کسب کرد. درنتیجه یک سرویس پرشی غفور امتیاز دیگری را کسب کرد. میرزا توپ را دفاع عقب زمین روس ها جای داد. اما دیری نپایید که بواویک امتیازات را به تساوی کشاند. ژلت امتیاز 5 را کسب کرد. میرزا توپ را دفاع عقب زمین روس ها جای داد. عبادی با ابشار خود و تغییر منطقه بازی نتیجه را در امتیاز 7 به تساوی کشاند. در امتیاز 8 بر 7 به سود روس ها وقت استراحت فنی اعلام شد. ضربه میرزا با مدافعان برخورد کرد و ما به امتیاز 8 رسیدیم. موزرسکی با ابشار خود امتیاز 9 را گرفت. سرویس موزرسکی به خارج رفت . با اصابت سرویس غفور با تور در امتیاز 10 با روس ها برابر شدیم. در حرکتی مشابه روس امتیاز 11 را به ما دادند. تا به این جای کار بازی پایاپایی را شاهد هستیم و نتیجه بازی 13 بر 11 به سود روس ها دارد. در امتیاز 13 بر 11 به سود روس ها کواچ تقاضای وقت استراحت کرد. غفور در جدال با یک مدافع امتیاز 12 را کسب کرد. میرزا توپ را دفاع اخر زمین حربف خواباند. در امتیاز 16 بر 13 به سود روس ها وقت استراحت فنی دوم اعلام شد. در یک رالی صولانی عفور اختلاف امتیاز را به 2 کشاند. از روی دست میرزاجانپور موزرسکی توپ را عبور داد و امتیاز 18 را گرفت. ساوین با همکار والویچ اختلاف امتیاز را به 4 رساند. در امتیاز 19 بر 15 به سود روس ها کواچ تقاضای وقت استراحت کرد.

تیم بی انگیزه ایران در آخرین دیدار مغلوب روسیه شد + حاشیه ها

موزرسکی در برگشت امتیاز 20 را هم گرفت. مهدوی جایگزین معروف شد. موسوی امتیاز 17 را کسب کرد در شرایطی که روس ها 4 امتیاز جلو است . میرزا جایش را قائمی داد. میلاد اشتباهش را جبران کرد و امتیاز 18 را گرفت. ضربه اشتباه میلاد امتیاز 25 را به روس ها داد تا این تیم ست سوم را با نتیجه 25 بر 18 ببرد و 2 بر 1 پیش بیافتد. ست سوم با نتیجه 25 بر 18 به سود روسیه به پایان رسید. علی مشهدی از عوامل برنامه پربیننده خندوانه نیز از دیگر هنرمندان حاضر در سالن است. حاشیه های ست چهارم: تماشاگران اندک روسیه از پیروزی تیم خود و قطعی شدن ابقای خود در لیگ جهانی بسیار شادمان هستند . محمد حسن صنوبر پس از انجام دفاع روی تور و وکسب امتیاز 10 برای ایران به شدت شادمان شده و از تماشاگران خواستار تشویق تیم ایران می شود . تایید ویدیو چک ایران توسط داور دوم با تشویق فوق العاده تماشاگران همراه میشود. کسب امتیاز 18 برای ایران و به حداقل رسیدن اختلاف امتیاز سالن را به مرز انفجار نزدیک میکند. پخش یک ترانه لس آنجلسی در سالن از حاشیه های جالب بازی است داور اول بازی به الکسی اسپریدونوف بازیکن ذخیره روس ها کارت زرد نشان داد. کسب امتیاز 21 برای ایران تشویق شدید حضار را به دنبال داشت. گزارش بازی ست چهارم: تیم ملی والیبال روسیه بعد از برد در ست قبل روحیه بالایی پیدا کرده بود. ان ها راحت و بدون دغدغه بازی می کردند. در عوض بازیکنان ایران پر اشتباه بودند. امار اشتباه های فردی بازیکنان ایران در اغاز ست چهارم مثل پایان ست قبل بسیار بالا بود. همین موضوع موجب شد روسیه در یک چشم بر هم زدن شش امتیاز پیش بیفتد. کرمکین و روسیه در آستانه نخستین پیروزی خود در لیگ جهانی 2015 قرار داشتند. این موضوع انگیزه ان ها را بالا برده بود. در مقابل بازیکنان ایران به نظر می رسید که به باخت رضایت داده اند. تماشاگران اما یک صدا تیم ملی والیبال ایران را تشویق می کردند و از ملی پوشان می خواستند که جنگنده کار کنند. کواچ برای تغییر در عملکرد تیم دست به تعویض زد و صنوبر و قائمی را به میدان فرستاد ساوین امتیاز 16 را با زدن سرویس به تور به تیم ما داد. میرزا سرویس را به خارج زد و امتیاز 19 را به روس ها داد. پاس مهدوی به موسوی ما را به امتیاز 17 رساند. ساوین مجددا توپ را به اوت زد تا اختلاف امتیاز ما به 1 برسد. در امتیاز 19 بر 18 به سود روس ها استراحت فنی اعلام شد. ژلت توپ را به اوت فرستاد تا ما با امتیاز 19 برسیم اما اختلاف تک امتیازی همچنان ادامه دارد. کار سرعتی در زمین روس ها جواب داد و انها به امتیاز 21 رسیدند. صنوبر در یک جای خالی امتیاز 20 را کسب کرد. میرزا ما را در امتیاز 21 با روس ها به تساوی کشاند. موزارسکی از جای خالی استفاده کرد و امتیاز 22 راکسب کرد. در یک رالی طولانی روس ها باز پیش افتادندو امتیاز 23 را هم کسب کردند. میرزا توپ را به انتن زد و امتیاز 24 را به روس ها داد. در امتیاز 24 بر 21 به سود روس ها کواچ تقاضای وقت استراحت کرد. موزرسکی در دفاع موفق شد امتیاز 25 را کسب کند و در نهایت با نتیجه 3 بر 1 تیم ایران را در بازی اخر خود شکست دهد. اولین برد روس ها در لیگ جهانی 2015 به باقی ماندن این تیم در سطح اول لیگ جهانی منتهی شد. غفور امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار مقابل روسیه بدر پایان این بازی، امیر غفور با کسب 16 امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان تیم ایران بود. برای تیم ملی روسیه هم دیمیتری موزرسکی 22 امتیاز کسب کرد تا تیمش اولین و آخرین پیروزی خود در لیگ جهانی را تجربه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied