شمانیوز
شما نیوز

تحقیق و تفحص از «دکل نفتی گمشده» کلید خورد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تحقیق و تفحص از دکل نفتی گمشده پس از پایان تعطیلات مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی علیلو نماینده مردم شبستر از تحقیق و تفحص درباره دکل نفتی گمشده در مجلس خبر داد.

وی افزود: طرح تحقیق و تفحص از دکل نفتی گمشده بلافاصله پس از پایان تعطیلات مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه متذکر شد: بررسی‌های مجلس درباره موضوع دکل نفتی گمشده یا به تحقیق و تفحص و یا فراخواندن وزیر مربوطه به مجلس منتهی خواهد شد.

علیلو در پایان تأکید کرد: در حال حاضر نمایندگان مجلس تاکید دارند تا در رابطه با موضوع دکل نفتی گمشده از گزینه تحقیق و تفحص استفاده شود.

پیش از این، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره سرنوشت دکل نفتی گمشده ایرانی گفته بود: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دستور بررسی موضوع مفقود شدن دکل نفتی متعلق به ایران را که در حدود ۷۸ میلیون دلار ارزش دارد، به رئیس کمیسیون انرژی مجلس داده است.

گفتنی است وزیر نفت در تاریخ 2 تیر با تائید مفقود شدن یک دکل نفتی ایرانی در زمان فعالیت دولت گذشته، گفت: موضوع مفقود شدن دکل نفتی متعلق به ایران واقعیت دارد و با پیگیری و شکایت ما پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده است.

لازم به ذکر است یک دستگاه دکل نفتی با حدود مبلغ ۷۸ میلیون دلار در سال ۹۰ به نام دکل «دین» از یک شرکت خارجی خریداری شده که مفقود شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied