شمانیوز
شما نیوز

اسموکینگ روم یک مدیر مدیر نفتی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در حالی که بسیاری از مدیران ارشد اقتصادی کشور از ضرورت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در کشور سخن می گویند اما همزمان با پدیده لوکس گرایی در یک شرکت نفتی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

گزارش هاي رسيده به پيك نفت حاكي از آن است كه مدير يك شركت نفتي كه طي يك سال اخير فعاليت ها و لابي هاي متعددي را از وي شاهديم اين روزها به يكي از مصاديق آريستوكراسي در شركت هاي نفتي تبديل شده و اسموكينگ رووم اختصاصي و زيرسيگاري مارك دارش ورد زبان ها شده است!

اين مدير نفتي كه با تغيير مديريت كلان وزارت و شركت ملي با ارتقاي شغلي مواجه و به مديريت يكي از شركت هاي بزرگ توليدي منصوب شد از زمان حضورش در اين شركت، با رفتار متكبرانه اش موجي از نارضايتي و بي انگيزگي را در ميان كاركنان خود به وجود آورده است و همزمان با تخصيص يك سالن بزرگ از ساختمان مركزي شركت به عنوان اتاق اختصاصي سيگار خود، مي رود تا به به نمادي از قارون نفتي تبديل شود ، قاروني كه با هزينه كردن از محل بودجه بيت المال به جامعه گرفتار در فقر و ركود اقتصادي فخر مي فروشد.

شنيده هاي ما البته حكايت از صرف بيش از يك ميليارد ريال براي تزيينات و دكوراسيون اتاق مديريت وي است و اكنون اين پرسش به ميان مي آيد كه منش اين به اصطلاح مدير دولتي در زمانه اي كه هر روز تاكيدهاي مكرر رهبري بزرگوار انقلاب را در زمينه اقتصادي مقاومتي شاهديم چه نسبتي با آنديشه هاي انقلاب دارد؟آيا وي به اين حقيقت اعتقاد ندارد كه مديران دولتي امانتدار مسئوليتي موقت هستند و بايد در برابر مردم پاسخگوي رفتار خود باشند؟ هر چند بررسي هاي اوليه ما حاكيست كه وي در برخي محافل، موضوع حمايت خود از يك مقام عالي وزارت را بارها به رخ كشيده است و گفته است كه فعاليتها و حمايت هاي او باعث كسب اين منصب توسط مقام عالي رتبه شده و به همين دليل مجموعه نفت بايد همواره قدردان او باشند!

به هر حال اسموكينگ رووم اختصاصي آقاي مدير در فضايي مجلل، و نيز رفتار لوكس گرايانه وي، اين روزها به مجسمه اي از تزلزل انديشه ساده زيستي مديران در نظام مقدس جمهوري اسلامي تبديل شده است و بدون ترديد اين مدير بايد در برابر افكار عمومي و حتي نهادهاي نظارتي پاسخگوي عملكرد خود باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied