شمانیوز
شما نیوز

بهترین سریال ماه رمضان مشخص شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نظرسنجی تلفنی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما نشان می دهد سریال های رمضانی، پربیننده ترین برنامه های شبکه های سیما در ماه مبارک رمضان بوده اند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی نتایج یك نظرسنجی تلفنی از ساكنان شهر تهران نشان داد بیش از 62 درصد از مردم بیننده سریال های رمضانی سیما بوده اند و در این میان درصد رضایت از مجموعه «پایتخت» بیش از دیگر سریال های پخش شده در رمضان بوده است.

بنا بر گزارش مركز پژوهش و سنجش افكار صدا و سیما پاسخ گویان به این نظرسنجی عمومی پس از مجموعه «پایتخت4» در شبكه یك سیما، بیشترین میزان بازدید و رضایت را به ترتیب از سریال های " دردسرهای عظیم" در شبكه سه سیما و " گاهی به پشت سر نگاه كن"در شبكه دو سیما ابراز داشته اند.
این نظر سنجی تلفنی در هفته چهارم ماه مبارك رمضان از شهروندان تهرانی در گروه های سنی مختلف انجام شده است.
همچنین طبق نظرسنجی هفته نامه سروش، محسن تنابنده بازیگر نقش نقی و ریما رامین فر بازیگر نقش هما به عنوان بهترین بازیگران سریال های مناسبتی ماه رمضان 94 انتخاب شدند.
این نظرسنجی از اهالی مطبوعات، خبرنگاران و هنرمندان صورت گرفت كه در مجموع سریال پایتخت صدرنشین این نظرسنجی شد.
برمبنای این نظرسنجی، سیروس مقدم به عنوان بهترین كارگردان،محسن تنابنده وخشایار الوند به عنوان بهترین نویسنده و سریال پایتخت به عنوان بهترین مجموعه نمایشی در رمضان 94 برگزیده شدند.
طبق این نظرسنجی نیز سریال های «دردسرهای عظیم2» و «گاهی به پشت سر نگاه كن» بعد از «پایتخت» به ترتیب در رده دوم وسوم قرار گرفتند، احمد مهرانفر و جواد عزتی بعد از محسن تنابنده رده دوم و سوم بهترین بازیگر مرد را در نظر سنجی دریافت كردند و نسرین نصرتی و الناز حبیبی نیز بعد از ریما رامین فر در بین بازیگران زن دوم و سوم شدند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied