شمانیوز
شما نیوز

تجمع مالباختگان موسسه میزان، در متروی تهران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): آنها از راه دوری آمده بودند. روز دوشنبه گذشته برای اعتراض به برده شدن مالشان مقابل مجلس تجمع کردند و امروز در مقابل متروی خیابان میرداماد تهران. روزهای زیادی هم در مشهد بیخوابی کشیدند و اعتصاب غذا کردند ولی همه این کارها تاکنون سودی نداشته.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نقل ازخبرآنلاین، تجمع مالباختگان موسسه اعتباری میزان مشهد، موضوع تازه ای نیست. تجمعی که این روزها در تهران و مشهد ادامه دارد و مردمی که پس انداز خود را در این موسسه گذاشته بودند با این تجمعات مداوم از مسئولان می خواهند به کارشان رسیدگی شود ولی تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده.
در تازه ترین تجمعات این مالباختگان، نشستن در کنار متروی میرداماد تهران واقع در خیابانی به همین نام باعث جلب توجه مردم و رهگذران شده است. جالب اینجاست کسی نمی داند چرا این عده که قرار بود جلوی بانک مرکزی تجمع کنند به همراه اثاثیه ماندن در فضای باز، در جوار متروی میرداماد تجمع کرده اند. آنها می گویند نماینده نزدیک به یک میلیون خراسانی هستند که به تهران آمده اند تا اعتراض خود را درباره بی توجهی به سرنوشت سپرده هایشان در موسسه میزان به گوش مسئولان برسانند. برای از این سپرده گذاران گفته اند قصد ترک تهران را تا روشن شدن وضعیت خود ندارند. یکی از آنها که می گوید ۴۰۰ میلیون تومان در میزان سپرده است گفته: با منحل شدن این موسسه کسی پاسخگوی ما نیست و نمی دانیم که قرار است چه اتفاقی برای سرمایه های ما بیفتد. به گفته او سرمایه مردم سپرده روزشمار و امانتی در اختیار میزان بود ولی الان نگرانی برای گرفتن اصل پول همچنان وجود دارد. همراه با این تجمع، خیابانخوابی و تجمع در مقابل دفتر اصلی موسسه میزان در مشهد هم ادامه دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied