شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از غول جدید جگوار +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جگوار قرار است شاسی بلند جدید خود به نام اِف پِیس (F-Pace) را تا در سال آینده میلادی به بازار عرضه کند. البته این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در شهریور ماه امسال در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

خودروسازی جگوار همواره محبوبیت خاصی بین علاقه‌مندان اتومبیل داشته است. دلیلش نیز مشخص است. جگوار همیشه به زبیایی خودروی تولیدی خود اهمیت داده است. به طور کلی دو مولفه طراحی و کارایی برای خودروسازی جگوار در الویت قرار داشته است. یکی دیگر از مشخصه‌های اصلی خودروهای جگوار این است که این شرکت بزرگ خودروهای خود را در شرایط گرما و سرمای زیاد آزمایش می‌کند. اما این اولین بار است که جگوار یکی از محصولات خود را در شرایط کوهستانی نیز می‌سنجد. آزمایش سرمای شاسی بلند جدید جگوار به نام اِف پِیس در شهر آریِپلوگ در شمال سوئد انجام شد. آزمایش گرمای این خودرو نیز در دمای 50 درجه دوبی صورت گرفت و طی آن سیستم کنترل شرایط جوی خودرو نیز انجام شد. علاوه بر این موارد، حساسیت صفحه‌های نمایشگر خودرو در دمای پایین و بالا با موفقیت آزمایش شد.

گفتنی است شرکت جگوار در ساخت این شاسی بلند زیبا و قدرتمند از کارشناسان شرکت لند رووِر نیز کمک گرفته است. این خودرو از قدرتمندترین خودروهایی است که تاکنون توسط جگوار طراحی و ساخته شده است، چرا که در تمام شرایط سخت آزمایش شده است. این خودرو در دمای منفی 40 درجه شمال سوئد و دمای 50 درجه دوبی با موفقیت از پس آزمون‌های دشوار برآمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied