شمانیوز
شما نیوز

مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس سوخت

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در آتش سوزی مجتمع تجاری ستاره جنوب تا کنون ۱۷ نفر بر اثر گاز گرفتگی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و ۳ نفر به بیمارستان صاحب الزمان این شهر منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

دکتر نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : 21 نفر از مصدومان به بیمارستان شهید محمدی، دو نفر از کودکان مصدوم به بیمارستان کودکان و سه نفر دیگر نیز به بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس منتقل شده اند.

وی ادامه داد: وضع عمومی یک مصدوم که برای فرار از آتش خود را به پایین ساختمان پرت کرده وخیم است.
آخرین طبقه مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس( طبقه چهارم ) دارای شهر بازی و سالن سینما است.
*اطفاء و کنترل آتش در مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس
فرجام دانش مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرد اری بندرعباس در ادامه افزود: آتش سوزی از طبقه ۳ مجتمع آغاز شده و به طبقه های بالا سرایت کرده است.
وی گفت: این آتش سوزی ساعت ۹ و ۲۶دقیقه به سازمان آتش نشانی اعلام شد و گروههای آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به تاخیر در اعلام آتش سوزی به آتش نشانی افزود:به دلیل عدم نصب سیستم اعلام حریق در این مجتمع تجاری آتش سوزی دیر اعلام شده است.
دانش گفت: در جریان مهار آتش ۳ نفر از نیروهای آتشنشانی دچار مصدومیت شدند که یکی از آنها به بیمارستان شهید محمدی منتقل شد و ۲ نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.
وی افزود: علت آتش سوزی پس از کنترل نهایی آتش اعلام می شود.
طبق گفته فرماندار بندرعباس تعداد مصدومین این حادثه 26 نفر است که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است ، همچنین سه نفر از اعضای یک خاونده نیز در حادثه جان خود را از دست دادند.

پویافر همجنین اعلام کرد: علت آتش سوزی و برآورد میزان خسارت در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied