شمانیوز
شما نیوز

حاشیه‌های سخنرانی احمدی‌نژاد در دانشگاه‌ایرانیان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): امروز صبح دانشگاه غیر قانونی ایرانیان وابسته به جریان محمود احمدی نژاد میزبان حدود 450 نفر از مدیران دولت های نهم و دهم بود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

ديروز صبح دانشگاه غیر قانونی ایرانیان وابسته به جریان محمود احمدی نژاد میزبان حدود 450 نفر از مدیران دولت های نهم و دهم بود.

بر اساس گزارش خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی و تسنیم این همایش در سکوت خبری و با برخورد های نامناسب مسئولان حاضر با خبرنگاران و عکاسان آغاز و ادامه یافت.

ایرنا گزارش داد که فضای امنیتی شدیدی در اطراف سالن برگزاری همایش که به عنوان اردو نیز مطرح شده، حکم فرماست و ورود و خروج افراد بشدت کنترل و بویژه از ورود خبرنگاران جلوگیری می شود.

یکی از افراد حاضر به عنوان هماهنگ کننده همایش خطاب به خبرنگاران گفته است که برنامه اینجا خبری نیست و هیچ رسانه ای هم دعوت نشده و اگر خبرنگاری نیز دعوت شده به عنوان مهمان این محفل خصوصی بوده است. این در حالیست که در چند روز گذشته اعلام این همایش رسانه ای شده و در فضای مجازی تبلیغات گسترده ای را انجام دادند حال مشخص نیست چرا همایشی که قرار نبوده از حضور خبرنگاران رسانه های مختلف در آن استفاده شود ظرف مدت یکی هفته با هیاهو ، اخبار مختلف و متنوعی در رسانه ها منتشر کردند و به استقبال آن رفتند؟ که اگر غیر از این هدف یعنی جار وجنجال به راه انداختن بود قاعدتا همچون دیگر جلسات خصوصی در ساختمان ولنجک باید در سکوت خبری برنامه های خود را پیش می بردند.

اما خبرنگاران حاضر در مراسم که البته پشت درهای بسته باقی ماندند از برخورد نامناسب مسوول ورود و خروج مراسم با خبرنگار و عکاس ایرنا که خارج از عرف بود، گلایه کردند.

همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی گزارش داد که تعدادی از افراد ناشناس و لباس شخصی تردد خودروها و وسایل نقلیه را زیر نظر داشتند و دو موتور سوار به فراخور زمان در خیابان منتهی به مراسم و کوچه های اطراف آن گشت می زدند.

اما در آن سوی دانشگاه ایرانیان یعنی محل سخنرانی مقامات دولت قبلی که گویا در نهایت بنا به ادعای خود در پیش گرفتن سکوت برای حفظ آرامش جامعه ، تاب سکوت بر نتابیدند و در سال منتهی به انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی و بعد از موفقیت دولت تدبیر و امید در سیاست داخلی و خارجی به ارائه سخن می پردازند نوک شمشیرها را به بهانه تببیین اندیشه های امام راحل سمت دولت یازدهم نشانه گرفتند . جاییکه علی نیکزاد وزیر سابق مسکن محور اصلی سخنانش را به نقد دولت یازدهم قرار داد.

همچنین سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد سابق هم درباره جمع بندی مذاکرات وین و نقد عملکرد اقتصادی دولت یازدهم سخنرانی کرده است.

همچنین محمود احمدی نژاد در این همایش گفت: در اینجا قرار نیست پاسخ هجمه های گسترده به دولت های نهم و دهم را بدهیم و امروز هرکس در وجودش انگیزه نادرستی دارد، بهانه ای پیدا می کند برای هجمه و توهین به دولت های نهم و دهم، هر کس هرچه در دست دارد، می زند، یک نفر سنگ و دیگری لگد می زند، یکی با شمشیر و دیگری با نیزه می زند، در واقع از ۶ جهت هجوم آورده اند.

مشخص نیست چرا یاران احمدی نژاد با مظلوم نمایی به بهانه های مختلف تمام انرژی خود را صرف انتقاد به سیاست های دولت تدبیر و امید به ویژه در سیاست خارجی که مورد تاکید و حمایت رهبر انقلاب قرار گرفته است، می کنند؟! آیا این به معنای جبران شکست نیست؟!.

شاید اگر دولتمردان سابق به جای ادعا در سکوت خبری کمی از وجود حاشیه های تعمدانه به منظور ماندن در عرصه خبری به هر قیمتی از اتهامات وارده علیه خود دفاع منطقی و قابل قبول می کردند بهتر بود و حداقل با وجدان آسوده تری می توانستند برنامه های خود را برای آینده سیاسی شان پیش ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied