شمانیوز
شما نیوز

ورود خودرو bmw به بانک اقتصاد نوین

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بنا به گفته حسین محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری بی ام و در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس در حال حرکت بود که براثر عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به طور ناگهانی از مسیر اصلی منحرف شد و وارد بانک کنار بزرگراه شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

ر انندگان خودروهای عبوری خبر این حادثه را ساعت 00:34 بامداد امروز به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع دادند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 11 و همچنین گروه امداد و نجات 13 به بزرگراه مدرس، نبش خیابان ظفر اعزام شدند.

بنا به گفته حسین محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری بی ام و در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس در حال حرکت بود که براثر عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به طور ناگهانی از مسیر اصلی منحرف شد و وارد بانک کنار بزرگراه شد.

وی با اشاره به گرفتار و زخمی شدن راننده در اتاقک خودرو، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق خودرو، مشغول عملیات شدند و در زمان کوتاهی مرد راننده را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

محمدی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied