شمانیوز
شما نیوز

جزئیات جدید طرح رتبه بندی معلمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان بالای ۶ سال سابقه مشمول طرح رتبه بندی معلمان می شوند، گفت: ۶۵ درصد معلمان در رتبه خبره و عالی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از فارس، هاشم مسعودی مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در سومین روز اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: در رتبه بندی به دنبال یک نظام ساختارگرا مبتنی بر شایستگی هستیم.

وی با بیان اینکه معلمان بالای ۶ سال سابقه مشمول این طرح می شوند، اظهار داشت: طراحی طرح رتبه بندی معلمان به گونه ای است که هیچ کس تنزل رتبه نخواهد داشت. مسعودی با اشاره به این نکته که ۶۵ درصد معلمان در رتبه خبره و عالی قرار دارند، افزود: این افراد بین ۳۲۰ تا ۵۴۰ هزار تومان افزایش حقوق خواهند داشت و این حقوقی است که از جدول حق شغل پرداخت می شود. وی تصریح کرد: ممکن است این افزایش حقوق برای برخی معلمان تا ۸۰۰ هزار تومان هم برسد. البته حقوق ۱۴۰ هزار معلم که رتبه ارشد دارند، ۱۴۰ هزار تا ۲۵۰ هزار تومان افزایش می یابد. مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: معلمانی که دارای رتبه پایه هستند، دارای دریافتی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان خواهند بود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied