شمانیوز
شما نیوز

ساعت پخش افسانه جومونگ

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):پخش افسانه جومونگ و سریال آینه پخش آن‌ها از شبکه تماشا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،«افسانه جومونگ» سریال تلویزیونی تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ در شبکه کره‌ای ام‌بی‌سی به نمایش درآمد از ۲۴ شهریور از شبکه تماشا پخش شده است.

افسانه جومونگ عنوان سریال تلویزیونی کره‌ای است که چند سال قبل از شبکه سوم سیمابه نمایش درآمد که با استقبال مخاطبان روبه رو شده و براساس نظرسنجی‌های انجام شده از سوی سازمان صدا و سیما نیز مورد تایید مخاطبان قرار گرفته است. این سریال ازدیشب ساعت ۲۲ از شبکه تماشا بازپخش می‌شود و تکرار آن در دو نوبت ۴ و ۱۰ صبح خواهد بود. این سریال در ایران با نام افسانه جومونگ شناخته شده وداستان آن در مورد زندگی جومونگ بنیان‌گذار دودمان گوگوریو است که از ۳۷ پیش از میلاد تا ۶۶۸ میلادی بر منچوری و بخش شمالی شبه‌جزیره کره حکومت می‌کرد.

«افسانه جومونگ» به کارگردانی لی جوهوان به مدیریت علیرضا باشکندی به فارسی دوبله شده است و هر شب ساعت 22:00 از شبكه تماشا پخش خواهد شد.

همچنین مجموعه تلویزیونی «آینه» به کارگردانی غلامحسین لطفی که یکی از مجموعه‌های ماندگار دهه ۶۰ بود. از دیشب ساعت ۲۳ بازپخش آن در شبکه تماشا آغاز شد. در این مجموعه زنده یاد مهین شهابی، مرحوم جواد خدادادی، فردوس کاویانی، سیاوش طهمورث، زنده‌یاد جمشید اسماعیل‌خانی، پوراندخت مهیمن، رویا افشار، رضا بابک و … به ایفای نقش پرداختند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضا

    لطفا بگویید کی افسانه جومونگ راپخش میکنید

  • یاسین

    چرا افسانه جمونگ را پخش نمیکنید .از سال 92که پخش شد تا حالا پخش نکردینش این که نشد چند بار باید ایمیل پیام بدم بهتراز این فیلم های چرته که پخش میکنید تورو خدا پخش کنیدش مرسی

  • ناشناس

    چرا سریال افسانه جومونگ رو پخش نمیکنید؟

    • جومونگ

      چه زمان از شبکه های دیجیتالی و مخصوصا نمایش افسانه جومونگ بر روی انتن خواهد رفت لطفا هر چه زود تر اقدام کنید

  • فرزاد

    سلام لطفا وقتی که افسانه جومونگ شروع میشه به من بگید از قسمت اول

  • mohammad

    جومونگ يکى ازبهترين فيلم هايى است که من تاحالا ديدم

  • ناشناس

    سلام یه سوال میشه بگید جومونگ در سال 1400 پخش میشه یا نه