شمانیوز
شما نیوز

اتحاد ضد انقلاب و حلقه کرسنتی رو شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):عنصر منحرف و معاند معروفی که طی سالهای اخیر در کارنامه اش نمرات ممتازی در حمایت از عبدالمالک ریگی و رضاپهلوی و ... دارد این بار به عرصه اقتصادی و به خصوص نفت پای گذاشته و در مدح و ستایش از وزیر نفت بابت برکناری هدایت اله خادمی مدیرعامل حفاری شمال یک برنامه ویژه تهیه کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

مردی که بدگویی، دروغگویی و تهمت و افترا به خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ،عناصر جدایی نشده در صحبت هایش تلقی می شود این بار در اقدامی شگفت انگیز رویه خود را تغییر داده و شروع به تعریف و تمجید از سکاندار وزارت نفت کرده است .

در تازه ترین اظهار نظر این عنصر ضد انقلابی ، مذاکرات وزیر نفت با فیلیپ هاموند، وزیر خارجه دولت منحوس انگلیس، باعث فخر و مباهات نوری زاده شده و به صورت آشکار می گوید: واقعا آدم از داشتن چنین وزیری( زنگنه) خجالت نمی کشد!!

بیان این جمله شاید اگر بر زبان شخصی دیگر جاری می شد، آنقدر حاشیه به دنبال خود نداشت ، ولی اینکه حمایت کننده ریگی اینبار به حمایت سرسخت از وزیر نفتی که موضوع استیضاح وی به جهت پرونده های گذشته هنوز روی میز مجلس قرار دارد ، مبدل شده، جای سوال است.

به نظر می رسد وزارت نفت و در راس آن ، بیژن زنگنه خاطرخواهان بسیاری از جنس نوری زاده در خارج از کشور دارد و در حقیقت فضای بسته کشور به ایشان اجازه مانور بیشتر حمایت را نداده است.

سخنگوی جدید وزیر نفت، مشخص نیست وعده چه چیزی را از مدیر پروژه های " ایرانی زدایی " طلب کرده که اینچنین رپورتاژ خاص برای افراد خاص را تهیه می کند .

سخنگوی رضا پهلوی ، البته به طور اخص به برکناری هدایت ا... خادمی ، مدیرعامل سابق شرکت حفاری شمال اشاره و ضمن تایید برکناری وی، اتهامات مضحکی مطرح و گفته : خادمی عضو سازمان اطلاعات است و با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ، در صنعت حفاری اجازه رشد پیدا کرده اند !!!!

به گزارش نفت ما ، اقدامات تابلودار نوری زاده، در طی چند روز گذشته به خوبی گویای یک هماهنگی فرا ملی بین دلالان متحد در صنعت حفاری برای برکناری مهندس خادمی است.

اینکه نوری زاده به مدد وزیری که بیشترین دوپاسپورتی ها را در دل وزارتخانه خود جای داده اند، پیشرفت های محسوسی در خصوص اقتصاد و بالاخص صنعت نفت داشته جای بسی خرسندی است .

اکنون باید از وزیر نفت پرسید: مداحی شیرین و رپرتاژ ویژه ، از جانب فردی همچون نوری زاده که اتهام زنی به مدیران جمهوری اسلامی و تخریب نیروهای مخلص جمهوری اسلامی چاشنی همیشگی سخنانش است ، نباید در افکار عمومی شائبه تبانی را متبادر کند؟!

فخر و مباهات ایرانیان در آنجاست که تکلیف سرمایه شان در طول 8 سال صدارت جناب آقای زنگنه و باز شدن پرونده هایی همچون : استات اویل و کرسنت روشن شود نه اینکه مسئول به تاراج بردن سرمایه یشان با لبخند ژکوند در حال مذاکره با وزیر خارجه کشوری باشد که بیشترین آسیب را در طول یکصد سال اخیر به پیکره ایران ملت ایران و صنعت نفت ایران زده است. منبع:نفت ما

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied