شمانیوز
شما نیوز

زمان ارائه گزارش نهایی کمیسیون برجام به مجلس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام از ارائه گزارش نهایی این کمیسیون تا ۲ هفته آینده به هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

منصور حقیت‌پور نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون برای بررسی برنامه جامع اقدام مشترک، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است اعضای این کمیسیون فردا از تأسیسات هسته‌ای فردو و نطنز بازدید کنند.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در این کمیسیون پیگیری و دنبال می‌شود، دعوت از اعضای سابق و فعلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و نیز کارشناسان، متخصصان و اساتید دانشگاه که مطالعاتی در این زمینه دارند، در دستور کار کمیسیون ویژه بررسی برجام در آینده قرار دارد.

نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار داشت: روز گذشته اعضای فعلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در جلسه کمیسیون حضور یافتند که قرار است اعضای سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نیز در یکی از جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور یابند.

حقیقت‌پور تصریح کرد: قرار است پس از انجام کامل برنامه‌هایی که گفته شد، گزارش نهایی جلسات، بازدیدهای اعضا برای ارائه قرائت در صحن علنی مجلس، 2 هفته آینده و پس از تعطیلات تابستانی و سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied