شمانیوز
شما نیوز

نتیجه بازی ایران و گوام

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 مقابل گوام به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در حضور حدود 5 هزار تماشاگر از ساعت 19 به مصاف گوامی رفت که در 2 بازی گذشته خود توانسته بود به پیروزی دست یابد. در طرف مقابل شاگردان کی روش در اولین دیدار خود مقابل ترکمنستان به تساوی یک بر یک دست یافته بودند.

تیم ملی ایران در پایان توانست با نتیجه 6 بر صفر به برتری دست یابد و موقتا به رده دوم صعود خواهد کرد. با توجه به اینکه تیم عمان تا دقیقه 60 از ترکمنستان پیش از است این تیم در صورت پیروزی صدرنشین گروه خواهد شد و ایران به رده سوم بازمی گردد.

نیمه اول:

در دقایق ابتدایی بازی تیم ملی ایران صاحب موقعیت ایستگاهی شد که اشکان دژاگه توپ را ارسال کرد اما بازیکنان ایران نتوانستند از آن استفاده کنند. در ادامه ملی پوشان ایران چندین موقعیت نصف ونیمه روی دروازه گوام خلق کردند اما نتواستند از فرصت هایشان استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 9 فرار سرداز آزمون باعث شد تا با دروازه بان گوام تک به تک شود و پس از اینکه مهاجم ایران هریک را از پیش رو برداشت با خطای او در محوطه جریمه روبرو شد و داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد. اشگان دژاگه توانست این توپ را در دقیقه 10 وارد دروازه گوام کند.

در ادامه باز هم حملات ایران ادامه داشت و در دقیقه 31 حرکت تیمی ایران منجر به ثمر رسیدن گل دوم شاگردان کی روش شد. مهدی طارمی توانست پاس سردار آزمون را وارد دروازه گوام کند.

در دقیقه 34 ارسال اشکان دژاگه با ضربه سر زیبای سردار آزمون به گل سوم ایران تبدیل شد. در دقیقه 42 وحید امیری سانتری از جناح چپ روی دروازه گوام کرد که سرداز آزمون بار دیگر با ضربه سر چکشی توانست گل دوم خود و چهارم ایران را به ثمر برساند.

بازیکنان گوام در نیمه نخست نتوانستند به سمت دروازه ایران بیایند و علیرضا بیرانوند بیکارترین بازیکن زمین بود.

ایران در پایان نیمه نخست توانست با نتیجه 4 بر صفر به برتری برسد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم بازی ملی پوشان ایران چنگی به دل نمی زد و گویا انگیزه لازم در بین بازیکنان نبود تا اینکه در دقیقه 65 رامین رضاییان پس از یک دقیقه حضورش در زمین سانتری را از جناح چپ روی دروازه گوام انجام داد و مهدی طارمی توانست گل دوم و پنجم ایران را به ثمر برساند.

در ادامه مهدی ترابی روی شوتی که از پشت محوطه جریمه گوام زد دروازه این تیم را تهدید کرد همچنین امید عالیشاه در دقیقه 80 با ضربه سری دروازه هریک را تهدید کرد.

در دقیقه 87 هم مهدی ترابی ضربه سری زد که از کنار دروازه گوام به بیرون رفت.

در دقیقه 89 مهدی ترابی، جوان ترین بازیکن زمین توانست گل ششم ایران را وارد دروازه گوام کند.

قضاوت این دیدار برعهده خمیس الماری از قطر بود. وی به هریک، دروازه بان گوام و جاستین دیوید بازیکن گوام کارت زرد نشان داد.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری (رامین رضاییان-64)، وحید امیری، امید ابراهیمی، اشکان دژآگه (امید عالیشاه-75)، سردار آزمون (مهدی ترابی-69) و مهدی طارمی

سرمربی: کارلوس کی روش

ترکیب گوام:

هریک، فرانسیس، نیکلو، دوگلای، ماتکین، کانفلیه، گلای، مارکوف، شاون نیکلو (رومرو-72)، دلاگارزا، مالکولم (دیوید-59)

سرمربی: گری وایت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied