شمانیوز
شما نیوز

هاشمی و نعمت‌زاده درباره مردم چه فکر می‌کنند؟

برخی مسئولان باید در نوع ادبیات خود تجدید نظر کنند، مثلاً کسی که در زمانی در روستا بوده و یا روستازاده است حق ندارد انقلابی باشد؟ یا کسی که از خودروهای بی‌کیفیت استفاده نمی‌کند ضدانقلاب و خائن است؟

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس، امین اسدی عضو شورای مرکزی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در خصوص خائن و ضد انقلاب خواندن مردم توسط محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت به دلیل راه‌اندازی کمپین نخریدن خودروی داخلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: اهانت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی و نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به مردم در حالی است که اولاً یکی از گلوگاه‌های اصلی رشد و بروز انقلاب اسلامی ایران روستاها، روستاییان و مردم هستند و مشخص نیست که چرا باید یک روحانی سیاستمدار و یک وزیر از این جمله‌ها برای موضع‌گیری مقابل منقدین سیاست‌های خود و حتی مردم استفاده کنند.

اهانت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی و محمدرضا نعمت‌زاده و همین‌طور ادبیات‌هایی از این قبیل با منطق و معیار اسلام قابل قبول نیست و برخی مسئولان ما باید دقت کرده و در نوع ادبیات خود تجدید نظر کنند، مثلاً کسی که در زمانی در روستا بوده و یا روستازاده است حق ندارد انقلابی باشد؟ یا کسی که از خودروهای بی‌کیفیت استفاده نمی‌کند ضدانقلاب و خائن است؟

وزیر صنعت در حالی مردم ناراضی از قیمت و کیفیت خودروها را ضد انقلاب می‌نامد که مصرف کنندگان از وی انتظار دارند تا به عنوان متولی بخش تولید و مصرف، مردمی‌تر باشد و همان اندازه که مدافع تولید است، به منافع خریداران نیز توجه کند و به دلیل این نوع ادبیات خلاف ادبیات انقلاب از مردم کشور عذرخواهی کند.

اینکه مردم بخواهند محصولات شرکت‌های خودروسازی با برندهای معروف دنیا رقابت کند و محصولاتی در سطح آنها داشته باشند، خیانت نیست؛ مردمی که در سال‌های اخیر با خودروهای تولید داخل و مصرف سوخت بالای آنها کنار آمدند و اینکه حالا توقع دارند که کیفیت‌ها مطلوب باشد خیانتی نکرده‌اند و ضدانقلاب نیستند.

باید متذکر شد که آنها انسان‌های والایی بودند که برای پیروزی انقلاب اسلامی و ارزش‌ها جان خود را سپر گلوله‌ها کردند و به شهادت رسیدند، بسیاری از آنها روستاییانی بودند که از دوردست‌ها برای دفاع از ناموس و خاک وطن خون خود را دادند تا امروز کاخ‌نشینان به راحتی زندگی کنند، همه آنها مردمی بودند که علیه ضد انقلاب برخواستند.

نقش مردم را هم به عنوان یکی از مهم‌ترین محورها و عامل پیروزی و استمرار انقلاب نباید نادیده گرفت، مردم مهم‌ترین نقش را در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور دارند و توقعی جز خدمت و احترام از طرف مسئولان ندارند.

امام خمینی (ره) می‌فرمایند: «ملت باید ناظر باشد به اموری که در دولت می‌گذرد ... یعنی نظارت همگانی مردم می‌تواند به عنوان نقش اساسی آنان کشور را از بسیاری انحرافات مصون دارد زیرا این نظارت‌ها هم در انتخاب صحیح مردم می‌تواند مؤثر باشد و هم اینکه مسئولان نظام را در برابر مردم پاسخگو می‌نماید.»

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied