شمانیوز
شما نیوز

ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس باید برگرفته از بدنه جریان اصولگرایی باشد/وحدت در فعالیت‌های اجتماعی امری لازم است

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس آینده باید برگرفته از آرای بدنه جریان اصولگرایی باشد، گفت: وحدت در فعالیت‌های اجتماعی امری لازم و بدیهی است.

حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به پیروزی اصولگرایان در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران اظهار داشت: هر عاقلی که برای فعالیت‌های اجتماعی نیازمند رأی است، باید ائتلاف کند و همه با هم باید هم‌صدا و یکدست شوند تا نتیجه بگیرند و تردیدی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ائتلاف در فعالیت‌های اجتماعی برای رسیدن به هدف یک اقدام عاقلانه است، افزود: اما متأسفانه گاهاً دیده می‌شود که در فعالیت‌های اجتماعی مثل انتخابات روی گزینه‌هایی وحدت و جمع‌بندی می‌شود که بدنه یک جریان آن گزینه‌ها را نمی‌پذیرد.

رسایی ادامه داد: ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس به نتیجه می‌رسد به شرط اینکه این ائتلاف برگرفته از آرای بدنه اصولگرایان باشد، اگر وحدت و ائتلاف بر سر لیستی صورت گیرد که اما و اگر بر سر آن لیست وجود داشته باشد، در مورد کسانی ائتلاف شود که فقط موقع ائتلاف‌های اصولگرا هستند و بعد از ائتلاف همه مسیرها را می‌روند الّا مسیر اصولگرایی و با همه جریاناتی که در مقابل اصولگرایان هستند، وحدت می‌کنند و در بزنگاه‌ها سکوت می‌کنند، در این شرایط ائتلاف اصولگرایان به نتیجه نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: اگر ائتلاف و وحدت بر اساس چنین لیستی صورت گیرد، هر چند ائتلاف شده و وحدت در آن ایجاد شده اما این وحدت و ائتلاف در بدنه صورت نمی‌گیرد و بدنه جریان اصولگرا با چنین ائتلافی وحدت نخواهد کرد آن وقت است که زمینه‌های دیگری فراهم می‌شود.

رسایی در پایان خاطرنشان کرد: وحدت در فعالیت‌های اجتماعی امری لازم و بدیهی است، اما باید روی گزینه‌هایی وحدت صورت گیرد که این گزینه‌ها در بزنگاه‌هایی که مانند 8 سال گذشته پیش آمد، سربلند بیرون آمده باشند، کسانی که در بزنگاه‌ها سکوت کردند یا مواضع دوپهلو یا مواضع چندپهلو گرفتند، ائتلاف و وحدت روی آنها به شکست اصولگرایان خواهد انجامید.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied