شمانیوز
شما نیوز

تام کاتن: مقابله با توافق هسته‌ای تا زمانی که آرا شمارش شوند به پایان نرسیده است

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در جریان سفر به سرزمینهای اشغالی گفت که تا زمان شمارش آرا می‌توان برای جلب مخالفت با برجام تلاش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تام کاتن» سناتور جمهوری‌خواه تند روی ایالت آرکانزاس آمریکا در جریان سفر به اسرائیل گفت: « مقابله با توافق هسته‌ای ایران تا زمانی که آرا شمارش شوند به پایان نرسیده است. ضمن اینکه مسایل بیشتری درباره این توافق وجود دارد که باید حل شوند.»

وی که با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و شماری از مقامات ارشد نظامی و سیاسی این رژیم دیدار کرد درباره طیف وسیعی از مسایل با طرف‌‌های اسرائیلی‌ صحبت کرد اما محور صحبت‌های وی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 بود.

وی به « جوییش پرس » گفت که مسئله‌ای نیست که چه تعداد اعلام کرده‌اند که به نفع توافق رای می‌دهند. آنهایی که مخالف توافق هستند گروهی گسترده و متشکل از هر 2 حزب هستند در حالی که موافقان گروهی اندک و اکثرا حامیان رئیس‌جمهورند.

کاتن گفت: « این توافق نظام نظارتی ضعیفی دارد و همه نوع مانع علیه اجرایی شدن توافق قرار دارد و اکنون اگر هم ما تلاش کنیم که ایران را به همان‌ چیزی که وعده داده وادار کنیم، ایران می‌تواند (از توافق) روی برگرداند و در همان مرحله اول از همه امتیازها برخوردار شود.»

این سیاستمدار جمهوری‌خواه آمریکایی معتقد است که مخالفان توافق باید موافقان را درباره زیان‌های آن آگاه کنند.

انتهای‌پیام/م

منبع : خبرگزاری فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied