شمانیوز
شما نیوز

نسخه موفقیت شورای شهر باید استراتژی اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم باشد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آنچه در انتخابات هیات رئیسه شورای شهر گذشت، نمونه یک الگوی وحدت موفق بود که می‌تواند در انتخابات مجلس نیز سرمشقی برای اصولگرایان باشد و زمینه موفقیت را فراهم کند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به پیروزی اصولگرایان در انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران اظهار داشت: پیروزی مجدد اصولگرایان در انتخابات داخلی شورای شهر نمادی از تاثیرگذاری وحدت و همدلی بود.

وی افزود: این پیروزی نشان داد اگر اصولگرایان منافع جریانی خود را بر منابع شخصی گروهی ترجیح دهند طبیعتا می‌توانند همچنان در انتخابات‌های دیگر نیز موفق باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه نسخه شورای شهر تهران باید استراتژی برای کسب کرسی‌های بهارستان باشد گفت: آنچه در انتخابات داخلی شورای شهر گذشت نمونه یک الگوی وحدت موفق بود که می‌تواند در انتخابات مجلس آینده نیز سرمشقی برای اصولگرایان باشد و زمینه موفقیت را فراهم کند.

ترقی خاطرنشان کرد: اگر هر فرد اصولگرا در درجه اول موفقیت اصولگرایی را ملاک قرار دهد می‌توان در انتخابات پیش رو نیز موفق شد.

وی تاکید کرد: اگر همه به این پایبند باشند که یک مجلس اصولگرا ولو اینکه از اعضای حزب وگروهمان باشد شکل بگیرد می‌توان موفقیت تضمین شده برای اصولگرایان رقم زد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: استراتژی ما باید تشکیل مجلسی اصولگرا باشد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied