شمانیوز
شما نیوز

عدالتخواهی هزینه دارد/ بسیاری از مدیران عدالتخواهی را برنمی‌تابند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نشست جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به دانشجویان گفت: عدالتخواهی هزینه دارد و بسیاری از مدیران، عدالتخواهی شما را برنمی‌تابند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در بیست و نهمین نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیان لازمه‌های اخلاقی رشد زندگی یک جوان اظهار داشت: به شهرت رسیدن کار سختی نیست بلکه ریشه پیدا کردن هنر است. تنها فرصت برای ریشه‌دار شدن فرصت جوانی و دانشجویی است. برای خودسازی و مطالعه دیگر فرصتی پیدا نخواهید کرد.

وی افزود: اگر می‌خواهید ریشه‌دار شوید و در زندگی بهره ببرید و به کمال برسید از تذکرات و تلنگرات الهی بهره ببرید. درست است اختیار دارید که بی‌اعتنایی کنید اما به نفع خودتان است که به این مدیریت خداوند اعتنا کنید تا ریشه‌دار شوید.

در ادامه این نشست محمدیان در پاسخ به این سوال که چرا عدالتخواهان که در حال پیگیری اولویت‌های نظام هستند توسط برخی از مجموعه‌ها در دانشگاه‌ها مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند؟ گفت: شأن تشکل بیشتر از این است که بخواهد به جایی وصل باشد. تشکل باید روی پای خودش بایستد. دوپینگ حمایت از بیرون باعث اعتیاد می‌شود و مصلحت نیست. نهاد وظیفه دارد تا جایی که می‌تواند از تشکل‌ها حمایت کند.

وی با اشاره به مشکلاتی که همواره برای دانشجویان عدالتخواه در سطح کشور وجود داشته است، خاطرنشان کرد: عدالتخواهی هزینه دارد اگر اهل پرداخت هزینه‌اش نیستید عدالتخواه نشوید و بروید با مجموعه‌ای دیگر کار کنید. محمدیان در خاتمه خطاب به دانشجویان شرکت کننده در این نشست گفت: بسیاری از مدیران، عدالتخواهی شما را برنمی‌تابند. برتابیدن با بخشنامه به روسای دانشگاه‌ها و روسای نمایندگی رهبری در دانشگاه اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied