شمانیوز
شما نیوز

ته مانده‌های بودجه کشور به فرهنگ اختصاص داده می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از سالیان قبل تاکنون همواره بودجه‌های کشور ابتدا به مسائل اجتناب‌ناپذیری مثل حقوق و مزایا و مسائل عمرانی اختصاص داده شده و در پایان اگر چیزی اضافه ماند به فرهنگ تعلق می‌گیرد.

احمد امیرآبادی جمعه شب در حاشیه همایش حلقه‌های معرفت صالحین قرارگاه منتظران شهادت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: متاسفانه متولیان فرهنگی در کشور زیاد هستند و در ظاهر ارگان‌های متعددی عهده‌دار این مسئولیت هستند اما در واقع معلوم نیست که بالاخره چه کسی و چه ارگانی پاسخگوی مسائل فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه ته‌مانده‌های بودجه کشور به فرهنگ اختصاص داده می‌شود گفت: از سالیان قبل تاکنون همواره بودجه‌های کشور ابتدا به مسائل اجتناب‌ناپذیری مثل حقوق و مزایا و مسائل عمرانی اختصاص داده می‌شود و در پایان اگر چیزی اضافه ماند به فرهنگ تعلق می‌گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بحث عدم اختصاص بودجه و بحث نامعلوم بودن متولی فرهنگی کشور از جمله مشکلاتی هستند که بر سر راه مجموعه‌های فرهنگی قرار دارند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت قرارگاه منتظران شهادت اظهار کرد: این مجموعه در زمینه جذب جوانان و فعالیت‌های فرهنگی عملکرد بسیار مثبتی داشته که قابل تقدیر است.

امیرآبادی افزود: این مجموعه و سایر مجموعه‌های فرهنگی همیشه با انگیزه‌های مقدس و الهی در عرصه فرهنگ حضور پیدا می‌کنند و با کمترین بودجه‌ها بیشترین کارآمدی و خروجی را دارند.

انتهای پیام/2258/م20/

منبع : خبرگزاری فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied